Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Jag har en Angelpack som jag bara älskar, men....jag vill ha den mer råsa :roll:
Jag har en Beco 4th som jag älskar mönster på, den finaste som finns, Pink Paisley, den är super fin, verkligen...men jag trivs bättre med en Angelpack. Skulle Angelpack funnits som Pink Paisley skulle alla problem blivit lösta...
Så några tips på vad jag kan göra? :roll:
Användarens profilbild
Av binaem
färga :hmm: Eller går det att ha ett slipskin på en Angelpack? Pimpa med rosa pins?
Av Aelia
binaem skrev:färga :hmm: Eller går det att ha ett slipskin på en Angelpack? Pimpa med rosa pins?
Nja, färga skulle inte funka, och inte slipskin heller, för att Angelpack har gråa axelband :roll:
Av Aelia
Apelsin skrev:
Aelia skrev:
binaem skrev:färga :hmm: Eller går det att ha ett slipskin på en Angelpack? Pimpa med rosa pins?
Nja, färga skulle inte funka, och inte slipskin heller, för att Angelpack har gråa axelband :roll:
Men du kan ju slipskinna den så att panelen går hela vägen ner och runt och inte bara där den fasta panelen sitter.
fattar inte :hmm:
Av Aelia
Mary_Cherry skrev:Finns det ingen riktigt rosa AP du vill ha då? Då kan du ju sälja båda selarna och köpa en ny. ;-)
Jo det finns, min kompis fick köpa en sån för att jag ville inte ha enfärgad :roll:
och köpa ny, jätte gärna, hittar bara inte THE SELE, hehe
Kanske nån annan hittar bättre? :hmm:
Vadå kräsen, vadå jobbigt
Av IEDN
Aelia skrev:
IED skrev:Skulle pink dragon fungera? :hmm:
jag vet inte :hmm:

Visseligen är det en LX men det kanske inte gör något och det är den ända jag kan komma på som är rosa...
Av Aelia
IED skrev:
Aelia skrev:

Visseligen är det en LX men det kanske inte gör något och det är den ända jag kan komma på som är rosa...
Min är oxå LX
Av IEDN
Aelia skrev:
IED skrev:
Aelia skrev:

Min är oxå LX
:D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?