Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:
sapos skrev:Nu väntar jag på att sambon ska komma hem ifrån Bauhaus :tumup: Iväg och köper en stor gungställning och rutschkana :vågen: Och kanske en nysandlåda :wink:
Vilken tid ska vi komma? :wink:
:lol: när ni vill :D
Jemmah skrev::think: Undrar vad det är jag beställt egentligen, och undrar om det finns någon på SB som har en :problem: 8)
MEN så får du inte säga!
Fast vet inte om någon har den jag heller beställt :hmm:
Av Jinxan
Jemmah skrev::think: Undrar vad det är jag beställt egentligen, och undrar om det finns någon på SB som har en :problem: 8)
Kanske samma som mig ;) 8)
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
:Hahaa: kanske!
Användarens profilbild
Av sapos
Nu är sambon hemma tänkte kika ut och se hur det går honom och sin far att sätta ihop den och sen lägga mig på soffan och mysa med barnen en stund
Användarens profilbild
Av Jemmah
JinxLinda skrev:
Jag har inte hängt med så bra, så jag har inga ledtrådar från er :wink:
Användarens profilbild
Av sapos
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:
8) Min kommer från utlandet, Tyskland kan jag avslöja :tumup:
Av Jinxan
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:
Jag har inte lämnat några ledtrådar gällande mina :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:
tycker du får ta och göra det! Iaf vart de kommer ifrån, fast jag vet ju vad de är för några :fnissa:
Av Jinxan
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:
tycker du får ta och göra det! Iaf vart de kommer ifrån, fast jag vet ju vad de är för några :fnissa:
Polen och Holland har jag beställt sjalarna ifrån. Vart de kommer egentligen ifrån (tillverkas alltså), är mestadels helt andra länder :lol:
Av Jinxan
Nu väntar jag på mail om sjalarna har blivit skickade. Vill sluta vänta nu
Av eamane
Jag vill oxå vänta på nått kul men just nu väntar jag bara på tråkiga saker :(
Av legenden29
Min Ebbiewearsjal postades igår så om jag har tur så är den här idag. Men det kan ta en extra dag från Gotland så kanske får jag vänta ända tills på måndag....
Av Jinxan
legenden29 skrev:Min Ebbiewearsjal postades igår så om jag har tur så är den här idag. Men det kan ta en extra dag från Gotland så kanske får jag vänta ända tills på måndag....
Håller tummarna om att den hinner komma idag :)
eamane skrev:Jag vill oxå vänta på nått kul men just nu väntar jag bara på tråkiga saker :(
Bild :heart:
Av legenden29
eamane skrev:Jag vill oxå vänta på nått kul men just nu väntar jag bara på tråkiga saker :(
Usch då. Om du bodde närmare hade jag bjudit på kaffe, glass o jordgubbar på balkongen. KRAM
Av eamane
legenden29 skrev:
Usch då. Om du bodde närmare hade jag bjudit på kaffe, glass o jordgubbar på balkongen. KRAM
:heart: Tar gärna te istället för kaffe men annars låter det gott :mums:
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 196

Har inget revolutionerande att säga mer ä[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?