Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag måste nog hålla med JinxLinda att gå på sjalträff. Vart bor du?
Av linamh
grusa skrev:Eftersom jag är så okunnig på detta område... Har det ngn betydelse om man knyter bak eller fram... Blir det ngn skillnad i avlastning och sånt, eller är det bara bekvämt att knyta ifram?
Jag gillar inte att knyta bak (även om jag gör knuten lite på sidan), men om man kan leva med det så är det ju skönt att ha en lite kortare sjal som inte blir för lång till andra knytningar. Jag kan ju upprepa det där med att gå på sjalträff och prova.
Av grusa
JinxLinda skrev:
grusa skrev:Ok, jättebra!

Måste bara fråga en uttjatad fråga... Vad ska jag välja? Verkar som att Zara får bra betyg om man läser här, men är avlastningen lika bra som stork och didy? Jag har lite ont i axlarna ibland och undrar hur det ska gå för mig då med sjalbärande. Har ingen sjal ännu men har bestämt mig för att köpa en inom kort!
Den du tycker är finast :tumup:
Många gillar den och andra gillar den eller den. :D
Den du kommer tycka bäst om kan tyvärr inte vi berätta för dig ;)

Du har inte möjlighet att gå på sjalträff så du kan prova några olika sorter?

Jo, egentligen har jag ju förstått att det är så... :) Men tänkte på något sätt att jag kanske skulle kunna komma billigt undan och köpa en superperfekt från början! ;) Men det är nog bara att se sanningen i vitögat och testa sig fram...
Användarens profilbild
Av katha
grusa skrev:
JinxLinda skrev:

Måste bara fråga en uttjatad fråga... Vad ska jag välja? Verkar som att Zara får bra betyg om man läser här, men är avlastningen lika bra som stork och didy? Jag har lite ont i axlarna ibland och undrar hur det ska gå för mig då med sjalbärande. Har ingen sjal ännu men har bestämt mig för att köpa en inom kort!

Jo, egentligen har jag ju förstått att det är så... :) Men tänkte på något sätt att jag kanske skulle kunna komma billigt undan och köpa en superperfekt från början! ;) Men det är nog bara att se sanningen i vitögat och testa sig fram...
Jag kan tala om att jag hade siktet inställt på zara och indio från första början och jag blev absolut inte besviken! På vägen dit har det blivit en och annan hoppe, stork, gauze,WBB,WBS,trikåsjalar,amazonas, easy,selar, mt m.m. Har du råd skulle nog jag rekommendera en indio eller en zara (som bas)och sen kanske prova dig fram i sjaldjungeln..
Lycka till i letandet efter det perfekta bärdonet! :tumup:
Av grusa
katha skrev:
grusa skrev:
JinxLinda skrev:

Jag kan tala om att jag hade siktet inställt på zara och indio från första början och jag blev absolut inte besviken! På vägen dit har det blivit en och annan hoppe, stork, gauze,WBB,WBS,trikåsjalar,amazonas, easy,selar, mt m.m. Har du råd skulle nog jag rekommendera en indio eller en zara (som bas)och sen kanske prova dig fram i sjaldjungeln..
Lycka till i letandet efter det perfekta bärdonet! :tumup:

Ok, superbra med tips! Vilken skulle du välja att köpa som första sjal av Indo eller Zara?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?