Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MS Frog
En av makens kompisar har nyligen blivit pappa. Jag har lånat ut en trikåsjal och verkligen lobbat för att om de köper en sele ska det bara en "riktig" (läs manduca, ergo, beco). Mamman är gammal scout precis som jag så jag sa
- du skulle väl aldrig vara så dum att du köpte en ryggsäck utan avbärarbälte?

Vad tror ni de köpt? En babybörn med ryggplatta... :cry:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
MS Frog skrev:En av makens kompisar har nyligen blivit pappa. Jag har lånat ut en trikåsjal och verkligen lobbat för att om de köper en sele ska det bara en "riktig" (läs manduca, ergo, beco). Mamman är gammal scout precis som jag så jag sa
- du skulle väl aldrig vara så dum att du köpte en ryggsäck utan avbärarbälte?

Vad tror ni de köpt? En babybörn med ryggplatta... :cry:
Får hoppas på att de inser att det finns bättre alternativ?
Användarens profilbild
Av sagis
Tycker de om att bära är det toppen :tumup: Låt dem prova babybjörnen! De ändrar sig säkert!

Men det är ju lite synd när de vet att det finns andra alternativ... :(
Användarens profilbild
Av busflickan
Var på ännu hårdare när bebisen växer ur bb:n då :tumup: När det börjar bli tugnt så kan du ju erbjuda att prova en sele/mei tai eller så, så att de känner vilken skillnad det blir
Användarens profilbild
Av tweed
Jag visade upp min Manduca för kompisar när de väntade barn (Barnet föddes i början av mars) och förra veckan ringde hon och frågade vad det var för sele vi hade. Det visade sig att de ändå hade tänkt köpa en BB, men det hade inte blivit av och nu är hon ju för stor för BB:n så nu ville de ha en Manduca istället :vågen: Trikåsjalen som jag lånade ut har de dock inte använt. De är vana friluftsmänniskor så avbärarbältet var mitt starkaste argument.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?