Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skorven
Jag har just fått hem min nya Eden Mei Tai :D Hurra! Sonen sov i tre timmar och den avlastade mycket bättre än min Manduca (som iförsej är mkt bra).

Nu till min fundering: Han är 3,5 månad, väger ca 8 kg och är runt 62-64 cm lång. Jag satte benen utanför selen, i grodställning (alltså fötterna stack ut på selens kanter). När jag så tittade på DVDn "Tummy 2 Tummy", där Kelley från Kozy Carrier visar en mängd Mei Tai knytningar sätter hon benen på sin 4 månaders innanför selen. OOOOOoooopsss! Har jag gjort något galet tro?
Någon som vet bättre än mig, jag är totalt novis och detta är mitt första barn och min första mei tai :?
Jag vet inte, men det känns ju som han är ganska stor och att han skulle bli sur om jag satte benen innanför...Kanske ska jag knörvla ihop tyget lite?

Sen ser det även ut som att Kelley bär sin bebis med ena benet innaför och ena benet utanför. Någon som testat?
Många förvirrade kvällstankar...Jag borde kanske sova istället.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?