Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur skall trycket vara?

1 - Löven i en vertikal linje på mitten
29
35%
2 - Löven längs med fållen
38
46%
3 - Löven på sniskan
11
13%
4 - Annat nämligen.....
4
5%
Av MammaTess
[quote="CrazyMagpie"]Åh, vad fin! :D

Ang. lövet så tror jag att det skulle vara fint med flera löv längs kanten, fast åt andra hållet, med skaften uppåt, så att det blir som att löven växer ut från klänningen.
Sitter det längre ned bör man ju även kunna se dem bra när barnet hålls i famnen.[/quot
:tumup:
sagogrynet skrev:
zandrama skrev:Alternativ 2: Löven llängs med fållen. Men jag tror det skulle vara snyggt med pinnen nedåt och spetsen på löven uppåt.
:iagree: :love:
Håller med föregående talare! Jättefin dopklänning oavsett! :love:
Vilken ståtlig och fin dopklänning det kommer att bli!! :love:
Jag röstade på ettan, men kan lika gärna tänka mig tvåan.... vilken hjälp va? :mrgreen:
Åh nu är det ju många många sidor skrivna redan men måste bara få säga att ååååååååååååååh :heart: :shock: :love: :shock: :loving:

Gillade den med löven mitt på - den såg mer högtidlig ut, löven vid fållen var oxå fin men blev lite tomt och vitt då - helt ljuvlig - nästan så jag känner att jag borde sy något liknande till Minis dop.
Jag tycker alt.1 det väckte liksom klänningen till liv. Jag tycker också att du ska ändra färg, kanske inte färg men nyans, lite ljusare. Jag tycker löven är lite för iögonfallande men blir dom mildare så kommer bebisen att bli den vackraste dopbarnet någonsin i den kyrkan! :tumup:
sofiutane skrev:
FruFrid skrev:Ser ut att bli jättefint!
Tycker du ska ha löven runt fållen men åt andra hållet mot hur det är på bilden. Tycker de ser ut lite som träd och just nu känns de upp-och-ner.

/Johanna
:iagree:
Precis vad jag skulle skriva, men det var ju enklare att citera :wink:
Röstade på sniskan. Så tycker jag att det är fint med olika färg på löven och att han ska ha en grön tröja under som går i färg med ett av dem, gärna det mörka.
Om de ska vara på fållen tycker jag också att de ska vara åt andra hållet alt ett upp, ett ner ett upp.
Vad fin klänningen är!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?