Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Okej jag skulle vilja ha sjalvals hjälp :tumup:
Vill helst ha en sjal runt ca 5m och jag vill inte ha den bredare än :hmm: 65cm..
Fast då finns väl egentligen bara Didymos och Zara?

Edit: ändrar lite då.. Bombardera mig med tips på lite svalare sjalar oavsett längd! :tumup:
Senast redigerad av sapos den sön maj 31, 2009 18:35, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:ja typ så och dessutom bara smala zara.. :lol:
mm jag vet.. :hmm: hur löser man det då...

vilka av didymos sjalar är tunnast?
Av Lenaskeå
Vatanai har en väldigt tunn sjal oxå, har doock inte mätt hur bred den är. Men ett tips.. :)
Användarens profilbild
Av sapos
Lenaskeå skrev:Vatanai har en väldigt tunn sjal oxå, har doock inte mätt hur bred den är. Men ett tips.. :)
spanar på den :loving: har blivit kär tror jag, men måste hitta någon som säljer helst en på 5m
Av eamane
sapos skrev:

Sommarsjalarna antagligen :) Förra året kom ju Rosalie och jag tror det kom ett par andra i år? :hmm:
Av sjaltokan
eamane skrev:
sapos skrev:

Sommarsjalarna antagligen :) Förra året kom ju Rosalie och jag tror det kom ett par andra i år? :hmm:
ja någon jim enfärgad.
Av eamane
thowida skrev:
eamane skrev:
sapos skrev:

ja någon jim enfärgad.
Det diskuterades lite om det här http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... sommarsjal :)
Av Löv
Jag är nog lite tjating, men tunnare än nino kan väl ingen vara? :fnissa:

Wellen är också jätteskön, har haft min idag trots värmen, och det kändes okej. Men den är bredare än 65.

Sommardiddysar har jag aldrig provat. Hittar du en sådan får du gärna skriva en utförlig recension! :tumup: :D
Användarens profilbild
Av katha
Jag måste säga att indio primula som jag hade var nog det tunnaste jag känt på. Sidensjal har jag känt på men kommer inte i närheten och zaror har jag också klämt på. Det skulle väl vara WBB men dom är väl bredare?
Om du är snäll flicka kan du få känna på casamias primula när vi ses! :lol: :wink:
Av eamane
mari_tres skrev:Är inte Eco Wrapen rätt smal? :hmm:
Jo den är bara 50 bred. Kan kännas lite för smal om man ska bära på ryggen men underbart när man bär frampå :)
Användarens profilbild
Av sapos
eamane skrev:
mari_tres skrev:Är inte Eco Wrapen rätt smal? :hmm:
Jo den är bara 50 bred. Kan kännas lite för smal om man ska bära på ryggen men underbart när man bär frampå :)
Oj tycker min zara orginal är lagom så 50 kommer blli jätte smalt :shock: :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?