Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av IEDN
Okej det är bara inse jag har blivit biten när det gäller sjalar :loving:
Och min son fullkomligt älskar sjalandet och sitter som ett ljus på ryggen och väntar på att jag ska knyta klart (efter massa pussar och kramar som måste ges innan vi kan sätta igång :Hahaa:)

Så nu börjar jag redan att spana efter flera sjalar och behöver eran hjälp vart man hittar alla dessa underbara tygstycken?
Nu är jag på jakt efter någon sjal som går i limegrön eller turkos hållet, vet ni om det finns någon sådan sjal eller om det gäller att färga själv?
Av sjaltokan
finns en på säljes om den inte är såld annars har mammabarn annons åt höger en fin turkos girasol.
Av IEDN
thowida skrev:finns en på säljes om den inte är såld annars har mammabarn annons åt höger en fin turkos girasol.

Den är lite för kort tyvärr :( Annars hade den suttit fint.

Med risk för att verka totalt korkad men girasol? är tyvärr en gröngöling när det gäller sjalnamn :hide:
Användarens profilbild
Av jazoo
IED skrev:Hittade en girasol på knyta an men inte mammabarn är det den du menar eller :hmm:
Girasol är ett sjalmärke, Knyt An och Mammabarn är två webbutiker som säljer sjalar.

Och nej, det är inte det lättaste när man ger sig in i sjaldjungeln, men det är roligt, och du kommer snart att lära dig :tumup:

Turkosa sjalar finns flera olika märken, bla Ellevill Zara och Easycare. Lime vet jag inte riktigt, men det finns säkert andra som kan tipsa.

Akta så du inte blir biten av sjal :twisted: bara. ;)

Lycka till!
Av IEDN
Det tror jag redan jag blivit :Hahaa:

Så det är tur att ni finns och kan lotsa mig rätt i djungeln :urule:

En av alla vackra sjalar som jag funderade på var didy simon, går den att få tag på i sverige? :hmm:
Användarens profilbild
Av jazoo
IED skrev:Det tror jag redan jag blivit :Hahaa:

Så det är tur att ni finns och kan lotsa mig rätt i djungeln :urule:

En av alla vackra sjalar som jag funderade på var didy simon, går den att få tag på i sverige? :hmm:
Lustigt, Simon var det första jag tänkte på när du sa lime och turkos, men så tänkte jag att den är ju mer grön så jag avfärdade den... Tyvärr tror jag inte att den går att få tag i ny i Sverige. Du kan ju alltid prova att lägga en köpesannons här på Sjalbarn, det såldes en för inte så jättelängesen. Så de finns ju, men det svämmar inte över direkt.
Av sjaltokan
IED skrev:Hittade en girasol på knyta an men inte mammabarn är det den du menar eller :hmm:
Ja, Knyt-An.. :rodna:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?