Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av kajsaj80
...häromdagen när jag var ute på ett köpcentra. Det var första gången, och jag tänkte att det kunde vara en bra idé nu när lilleman är åtta månader och så nyfiken av sig - jag går alltid med vagn hemma när jag är ute och promenerar (bor i skogen...). Men... Jag tyckte inte alls om att gå med vagnen bland alla dessa människor! Han var så långt ifrån mig, och kändes så utsatt... Han var väl inte helnöjd heller, men jag tror att jag hade störst problem - det kändes inte alls bra! Nästa gång blir det sele på så vi vet precis var vi har varandra :heart: .
Av Löv
Vet hur det är. :heart: Gör också misstaget ibland att ta vagn om jag ska iväg när G ska sova, t.ex. Det slutar alltid med att han sitter på ryggen i sjalen och där går jag med min vagn. :?
Användarens profilbild
Av rithelo
lena_l skrev:Vet hur det är. :heart: Gör också misstaget ibland att ta vagn om jag ska iväg när G ska sova, t.ex. Det slutar alltid med att han sitter på ryggen i sjalen och där går jag med min vagn. :?
Hi hi hi, ja, men så har man ju nånstans att ha all packning och det man har inhandlat i alla fall :lol:
Av Löv
rithelo skrev:
lena_l skrev:Vet hur det är. :heart: Gör också misstaget ibland att ta vagn om jag ska iväg när G ska sova, t.ex. Det slutar alltid med att han sitter på ryggen i sjalen och där går jag med min vagn. :?
Hi hi hi, ja, men så har man ju nånstans att ha all packning och det man har inhandlat i alla fall :lol:
:fnissa: Ja, jo, det är nog så vi använder vagnen mest faktiskt. Till tre barn blir det ju en del utrustning, så vagnen är jättebra att ha! :app:
Användarens profilbild
Av amani
kajsaj80 skrev:...häromdagen när jag var ute på ett köpcentra. Det var första gången, och jag tänkte att det kunde vara en bra idé nu när lilleman är åtta månader och så nyfiken av sig - jag går alltid med vagn hemma när jag är ute och promenerar (bor i skogen...). Men... Jag tyckte inte alls om att gå med vagnen bland alla dessa människor! Han var så långt ifrån mig, och kändes så utsatt... Han var väl inte helnöjd heller, men jag tror att jag hade störst problem - det kändes inte alls bra! Nästa gång blir det sele på så vi vet precis var vi har varandra :heart: .
hehe låter precis som de första månaderna med k, jag kom alltid hem med en tom vagn och en bebis i sjalen...... :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?