Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
diddeldi skrev:oj vad lika de var :shock:

jobbigt läge att vilja ha en ny sjal och inte hitta nån :lol: . du hade en cashmirindio eller hur var det? eller de kanske inte är rätt färger för dig. hmm, jag tycker du ska färga nån sjal, jag gillar att se unika sjalar 8)
Nej chasmereindio har jag ingen med de känns lite vintriga i färgen? :hmm:
jag har ju ellipsen men den vågar jag inte färga, får funderar på nytt färgningsprojekt istället.. :lol:
Användarens profilbild
Av jelt
Bild

:love:
Du har samma smak som jag på sjalar :mrgreen:

Dolcino cuba, såg rätt ok ut även Capri. Men jag vet hur det är rosa och lila är speciellt :whut:
Av sjaltokan
jelt skrev:Bild

Dolcino cuba, såg rätt ok ut även Capri. Men jag vet hur det är rosa och lila är speciellt :whut:
nej inte blått och den röda är för mycket röd och för lite mönster
Av sjaltokan
diddeldi skrev:oj vad lika de var :shock:

jobbigt läge att vilja ha en ny sjal och inte hitta nån :lol: . du hade en cashmirindio eller hur var det? eller de kanske inte är rätt färger för dig. hmm, jag tycker du ska färga nån sjal, jag gillar att se unika sjalar 8)
Det är ju kul att färga, indio sjalarna är nästan bäst till det.. :mrgreen:
thowida skrev:
jelt skrev:Bild

nej inte blått och den röda är för mycket röd och för lite mönster
Själv gillar jag ju min Dolcino Cuba, men den känns som sagt för röd för dig thowida, du är mera rosa precis som Jamaica 8) :heart:
Kanske du får fundera på att komplettera med nått annat rosa/lila istället :wink:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?