Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kanel
Yngste sonen börjar närma sig 4 månader och har äntligen växt i storebrors avlagda Ergo classic. Lycka.... vi har aldrig riktigt kommit överens med trikåsjalen, för mycket tyg och bök, lilleman har hunnit bli alltför arg innan jag fått dit honom. Ergon är inte vacker, sliten, urtvättad och med "blomstergirland" på och allt, men både jag och maken har burit storebror många mil i den. Och nu trivs även lillebror i den :heart: :heart:
Av Signatur
*ler*
Vet precis hur du känner det. Här har lillasyster precis växt i ERGOn (med lite vilja). Som jag längtat, finns inget bättre bärdon. Fast vi har en ERGO NG.
Av legenden29
Tänk vad olika det kan vara, jag gillade inte Ergo alls. Kul att ni gör det! (Om du tycker att den är trist så får du "pimpa" den förresten o visa upp det snygga resultatet här!)
Användarens profilbild
Av Scharlott
:loving: Så härligt det låter.

Vi har också en välanvänd Ergo här, fast en NG och blek som bara den efter flera års användning t.ex. härliga somrar i segelbåten 8)
Användarens profilbild
Av CasaMia
Jag sålde min Ergo Denim för den blev allt för lite använd med stora flickan. Men när jag fotade och packade blev jag lite ångersam, så när jag blev erbjuden ett byte tackade jag ja, och nu finns här en 'ny' denim-ergo som vi ska slita riktigt på i sommar :heart: Nu behöver jag bara den smarta höftväskan och ryggsäcken så är kitet komplett igen :Hahaa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?