Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MittNyaJag
Jag har en Cuddly Wrap nu som jag trivs bra med men funderar om jag vill ha en ljusare sjal till sommaren.
Frågan är då, sonen är tre månader, väger runt 5-6 kilo nu.
"Ska" jag köpa en trikåsjal till (funderade på minimundus, är den tunnare/tjockare än CW?) eller ska jag lägga lite mera pengar på en vävd sjal (funderar på en bebina stjärntecken)?

Trivs som sagt bra med trikå men har iof inte provat någon vävd...

Några tips? :)
Av Hell Cat
Jag tycker absolut du ska satsa på en vävd sjal! Snart blir det tungt att bära i trikå. Lycka till och välkommen hit!
Användarens profilbild
Av amani
JennyB73 skrev:Jag tycker absolut du ska satsa på en vävd sjal! Snart blir det tungt att bära i trikå. Lycka till och välkommen hit!
Jag håller med om att skaffa en vävd sjal och :valkommen:
Av sjaltokan
Hej välkommen hit,
Satsa på en vävd vill du ha en tunn sommarsjal kan du ju försöka hitta en mimmis krinklad eller gauze. De avlastar inte lika bra som en vävd typ stjärntecken men de är tunnare.
Av linamh
Du kan också skaffa en Wrapsody Bali Stretch, som du kan använda längre än vanliga trikåsjalar. Jag gjorde så när jag inte riktigt var vän med min nyköpta vävda och kände att jag ville bära längre i trikåsjal. Men det är klart att nån gång blir det ju vävd sjal ändå om man ska fortsätta bära!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?