Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Groover
#649079
Är ärmarna korta på Suses regnponcho och stör det isf? Tycker att de ser korta ut på bilderna, och jag har ju ganska låånga armar.
Användarens profilbild
Av Helena
#651433
Ja, har man långa ärmar så blir de nog lite korta. På mig som är kort är de väl inte så korta. Men det är ju en poncho, med bara lite knappar och inga riktiga ärmar.

Men nu på sommaren tror jag inte att det stör så mycket faktiskt, man blir ju inte kall på samma sätt som på hösten och vintern när det regnar.

Den är väldigt skön i materialet, inte alls instängd. Men det är lite mycket tyg vid armarna tycker jag, lite tältigt kanske.
Användarens profilbild
Av Helena
#671912
Man kan ju också stoppa in armarna i själva ponchon ifall man tycker att man blir våt eller ifall man vill hålla om barnet.

Min dotter är dock inte så förtjust i ponchon har jag upptäckt, hon är irriterad på att hon inte får ut armarna och när hon vrider på huvudet, så får hon regnhuvan över ansiktet, eftersom den sitter fast, det gillar hon inte.
Användarens profilbild
Av sonja
#731677
var htitar man en regnponcho?
Användarens profilbild
Av Helena
#734425
Bild

Hittade en bild på regnponchon på deras hemsida. Och blev inte riktigt så övertygad om att barnet där bak har det så bra. Har man barnet fram, så kan man ju lättare kolla hur huvan sitter. Men här tycker jag att det såg ut som om barnet inte ser så bra.
Av FiaLisa
#734694
Jag håller med Helena. Min dotter tycker att huvan är ett problem både fram och bak så vi använder en separat sydväst istället. Jag tror att hon känner sig instängd i huvan. Vuxenhuvan är inte heller särskilt bra faktiskt. Jag får rulla framkanten flera varv. Trots detta tycker jag att ponchon är värd varenda krona.
Användarens profilbild
Av Helena
#734832
FiaLisa skrev:Jag håller med Helena. Min dotter tycker att huvan är ett problem både fram och bak så vi använder en separat sydväst istället. Jag tror att hon känner sig instängd i huvan. Vuxenhuvan är inte heller särskilt bra faktiskt. Jag får rulla framkanten flera varv. Trots detta tycker jag att ponchon är värd varenda krona.
Ja, när barnet vänder på huvudet följer ju inte huvan med. :cry: Sydväst låter smart.
Tyvärr så hatade Saga att hon inte fick ut armarna, så det var inte lönt att använda den, så jag fick sälja den. Jag får nog satsa på regnkläder till henne istället, har paraply till oss båda istället så länge.

Så jag tycker att den var lite dyr med tanke på att den funkade så dåligt för oss. Men materialet var bra, kändes inte plastigt som en vanlig regnkappa.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?