Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
amani skrev:Zara Racoon
thowida skrev:Någon som vet varför de gjordes i sådan lite upplaga?För att skapa lite rusning kanske
Maddemoa skrev:Vad är det för skillnad på limited edition red och den vanliga red då?Konstigt ja, men red släpptes tror jag i 15 ex, lite fler än racoons 8st..
Den ser åtminstone ut precis som min. Fast min är en EV det kanske inte denna är
thowida skrev:Någon som vet varför de gjordes i sådan lite upplaga?Jag citerar ellevills svar: Det har vært 4 utgivelser av LE, Raccoon, Peach, Red og Sunset. Det ble gjort 8 av hver. Inni mellom får jeg muligheten til å teste ut fargekombinasjoner. Det blir da kun bestilt få stykker som blir solgt som LE.
sanna73 skrev:Nopp, ingen som kändes lockande *phu*
hcvc skrev:Var den röda limited smal? (Kanske är lite trög?)I så fall finns här en till som är trög!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?