Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ach73
Nu ger jag upp ryggknytningarna med långsjalarna, det GÅR inte att få till det.... :cry:
Hur jag än försöker så fixar jag det inte.
Tycker jag spänner å fixar men likt förbaskat har jag en grinig unge hängandes på sniskan när jag äntligen är "klar".
Har en Hoppediz & en Rebozo.

Nu blir det en sele istället, men frågan är bara vilken...??
Har suttit och kikat fram å tebax på mängder av sidor, och fastnat för Beco butterfly II eller Angelpack LX.
Nu vet jag att alla tycker olika, men kan nån hjälpa mig med tips om dessa två, fördelar/nackdelar.
Vad har den ena som inte den andra har?

Hur funkar dessa om man är dålig i rygg och axlar?
Det funkade jättebra med prinsen i trikåsjal på magen, fick inte alls ont av den.
Det fick jag däremot av BB-selen - den åkte tebax till utlånaren illa kvickt!

Jag är 152 cm lång (kort) och väger ca 53kg.
Maken är oxå liten, är 164 cm, vikten är "normal" - vad nu det kan vara *haha*
Lill-prinsen är sju månader, så jag har ju tänkt att bära ett tag till :D

Hjälp mig snälla, tack på förhand!
jag tror båda kan funka för er storleksmässigt, det är egentligen mest en smaksak vilken ni väljer. angelpack lx är lite högre i ryggen. beco butterfly 2 har ett tygstycke mellan barnet och den som bär. många tycker att det är skönast utan det tygstycket, enligt principen ju mer avskalat desto enklare. andra tycker att det är skönt att kunna sätta i barnet först och ta på selen sen, särskilt på ryggen om man är ovan. det finns inget rätt eller fel egentligen utan alla tycker olika. ni blir säkert nöjda med vilken ni än väljer tror jag.
Tack för svar.
Känner ingen som har nån av dessa, känner ingen sjalare heller för den delen......
Jag bor mellan Falun & Borlänge :D

Det är just det där med "tygstycket" i Becon jag funderar över, blir det krångligare eller enklare :hmm:
Vill ju att mannen ska använda selen oxå, så det ska vara enkelt :wink:
Funderar lite till....
Sålde tyvärr min Beco för några veckor sen annars kunde du ha kommit hit och provat (bor i Borlänge). Här finns dock en Ergo och förhoppningsvis snart en Beco igen..
ach73 skrev:Tack för svar.
Känner ingen som har nån av dessa, känner ingen sjalare heller för den delen......
Jag bor mellan Falun & Borlänge :D

Det är just det där med "tygstycket" i Becon jag funderar över, blir det krångligare eller enklare :hmm:
Vill ju att mannen ska använda selen oxå, så det ska vara enkelt :wink:
Funderar lite till....
Jag ska till Falun i helgen och kommer nog att ta med mig min angelpack eco som jag tycker känns ungefär som en angelpack LX (jag har i och för sig bara provat dem i butik). Jag har tyvärr sålt min beco butterfly för några dagar sedan.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?