Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

gahhhhhhh.... vill ha en beco så snart som möjligt men tycker det känns så trist att et inte går att beställa från uk längre. det verkar som att folk som beställde i april i år fick sina utan problem, men nu i maj går det inte längre. så sjukt typiskt!

någon som lyckats lura till sig en från uk ändå på något sätt eller känner till någon leverantör som ser mellan fingrarna?

poly
Jag hörde något påstående om att Staten i England sponsrar barnartiklar med 25%, dvs de ligger alltid 25% billigare. Ifall detta är en orsak så borde ingen barnshop i England få sälja varor utanför sina lands gränser :hmm: :hmm: :hmm:

Finns det någon barnshop i England som får sälja till Sverige?
Har förstått att det tydligen Beco som ställt det kravet på sina återförsäljare. Tycker det är skitdåligt att ens komma med ett sånt krav, men jag antar att det är hos Beco man i första hand ska klaga. Jag skulle inte tro att alla engelska återförsäljare är så glada åt det heller, även om de verkar respektera Becos krav.
Något som jag tycker ät konstigt med just beco är att priserna skiljer så markant mellan uk och svergie (ok nu har jag inte kollat senaste månaderna, men i alla fall så har jag köpt en beco från us en från uk och en från sv och då var det rea på den...). Kikade nyligen på att köpa en AP och en Manduca och det var ungefär samma priser på dom här som i uk, kollade även us och priserna där var liknande. Dvs jag tjänade inget på att beställa därifrån (jag räknar med att åka på tull från us...) utan beställde lokalt. Men just beco är mycket dyrare här :hmm:. Trodde det hade med momsbefrielsen på barnsaker i uk att göra men det verkar inte så.
Vet inte heller vad den stora prisskillnaden beror på, men köper man en Beco från England/USA så verkar det ju gå på ungefär 1200-1300 kr inklusive frakt medan man nästan får hosta upp 1700-1800 kr här i Sverige och då är inte ens frakten medräknad. Vet inte om det är den svenska momsen det beror på eller varför en Beco ska vara så otroligt dyr i vårt avlånga land.
Summer skrev:Något som jag tycker ät konstigt med just beco är att priserna skiljer så markant mellan uk och svergie (ok nu har jag inte kollat senaste månaderna, men i alla fall så har jag köpt en beco från us en från uk och en från sv och då var det rea på den...). Kikade nyligen på att köpa en AP och en Manduca och det var ungefär samma priser på dom här som i uk, kollade även us och priserna där var liknande. Dvs jag tjänade inget på att beställa därifrån (jag räknar med att åka på tull från us...) utan beställde lokalt. Men just beco är mycket dyrare här :hmm:. Trodde det hade med momsbefrielsen på barnsaker i uk att göra men det verkar inte så.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?