Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Maddemoa skrev:
Ellen och jag skrev:
Maddemoa skrev:Vad kostar frakten?
Funderar på om jag ska kosta på mig min drömsjal. Om jag vågar så kanske vi kan dela?
Jag mailade dem igår.. Har inte fått svar än. Men klart vi skulle kunna dela på frakten... Och klart att vi ska ha våra drömsjalar!!

Lite OT nu, men det blir inget tupperparty på söndag..
Ok!

Jag funderar på att köpa en Indio cashmir koppar beroende på vad frakten blir. den kostar nästan 2200 å edenbaby (utan frakt) och om jag inte räknat fel drygt 1800 på birdies.

Ahhh, det var den du tyckte jag skulle köpa :wink: Jag har med kikat på den, men det är något med mönstret som stör?! Det är så med alla indiosar.. Därför blir det ingen Scilla. Kan säkert stämma att den kostar runt 1800 där.. Jag väntar tålmodigt på svar än ju...
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Hojta till är du fått svar då. :D
Mer OT:Vet inte om jag ska jobba i morgon. Mår inget bra i nacken alls och så vet jag att jag kommer att vara själv med barnen på lördag och större delen av söndagen och att jag måste jobba på fredag när jag har stängning.

Synd att det inte blir någon tupperware, är nyfiken på ert hus ju :wink: Vi måste bestämma en dag att träffas hos er :heart:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Maddemoa skrev:Hojta till är du fått svar då. :D
Mer OT:Vet inte om jag ska jobba i morgon. Mår inget bra i nacken alls och så vet jag att jag kommer att vara själv med barnen på lördag och större delen av söndagen och att jag måste jobba på fredag när jag har stängning.

Synd att det inte blir någon tupperware, är nyfiken på ert hus ju :wink: Vi måste bestämma en dag att träffas hos er :heart:

Hej Madde. För en sjal tog hon 45 Cad för att frakta.. Hon har en Ellips kvar.. Vad tycker du? Ska jag slå till? dessutom blev den tydligen billigare än vad det står på hemsidan?!
Klart du ska få provbära Madde!! Och kanske äta en kanelbulle samtidigt?!

Men nu börjar jag freaka ur, tänk om det är ett STORT felköp?! Varför inte bara njuta av att jag får den skalen jag suktat efter och längta efter att få gosa in den?!
Ellen och jag skrev:Klart du ska få provbära Madde!! Och kanske äta en kanelbulle samtidigt?!

Men nu börjar jag freaka ur, tänk om det är ett STORT felköp?! Varför inte bara njuta av att jag får den skalen jag suktat efter och längta efter att få gosa in den?!
Jag kommer som ett skott :wink:

Klart att det inte är ett felköp. Om du av någon konstig anledning inte skulle trivas med den är den nog inte så svår att bli av med.
Dorislina skrev::vågen: Hoppas jag också är bjuden på en (eller massor :loving: ) med bullar och provbärningen. 8) Grymt nyfiken, den ser ju så fin ut på bilderna. :love:
Fina Lina!

Klart du är bjuden på sjalprovning och kanelbullsätande!!! :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?