Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
legenden29 skrev:Vad lutar det åt att det blir nu då? Eller är det hemligt tills du kan visa upp resultatet?Det lutar åt någon rosa variant. Tyvärr passar jag varken i lila eller turkost, annars skulle det garanterat bli jättefint. Sen har jag inget rosa i sjalsamlingen sen fruit cocktailen flyttat och Butterfly Martini kommer att få flytta.
disavi skrev:Tanken har slagit mig, men en 4,6 sjal räcker väl bara till en MT? Jag tänkte nog färga först och sy sen i så fall. Fast det är ju dumt om det kan räcka till mer än en MT såklartjag skulle sy mt av den. Flera mt. Då kan du färga alla i olika färger.
men det är jag det..
JinxLinda skrev:Du kan ju tona sjalen!!Seriöst, kan man göra det![]()
Som de har gjort med flera på TBW.
mari_tres vet hur jag menar!
Jemmah skrev:Ja det kan man!! Jättesnyggt. Vänta jag måste leta efter bilderJinxLinda skrev:Du kan ju tona sjalen!!Seriöst, kan man göra det![]()
mari_tres vet hur jag menar!![]()
![]()
Nä, det är nog inget för mig!
JinxLinda skrev:Jemmah skrev:Ja det kan man!! Jättesnyggt. Vänta jag måste leta efter bilderJinxLinda skrev:Du kan ju tona sjalen!!Seriöst, kan man göra det![]()
mari_tres vet hur jag menar!![]()
![]()
Nä, det är nog inget för mig!
Jemmah skrev:Okej då, sy många paneler och sätt svarta band på.disavi skrev:Tanken har slagit mig, men en 4,6 sjal räcker väl bara till en MT? Jag tänkte nog färga först och sy sen i så fall. Fast det är ju dumt om det kan räcka till mer än en MT såklartjag skulle sy mt av den. Flera mt. Då kan du färga alla i olika färger.
men det är jag det..
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?