Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
kvarnvik skrev:
En WBS Sebastian, kanske :wink: :fnissa:
nops, men det är ungefär samma färger :wink:
Av eamane
mari_tres skrev:
kvarnvik skrev:
En WBS Sebastian, kanske :wink: :fnissa:
nops, men det är ungefär samma färger :wink:
Choklad-ellipsen?
Användarens profilbild
Av mari_tres
legenden29 skrev:Åh mari_tres, jag blir så sur över att du inte får din sjal nu! Var 17 har säljaren tagit vägen? Har du mailat ebay?
Inte mailat Ebay än, skickade ju mail till säljaren igår kväll (em? :hmm: ) och ett dygn kan han/hon väl ändå få på sig att svara tycker jag. Och så är det ju det där med att jag måste sätta mig ner och författa ett mail på engelska isåfall :roll: som jag gruvar mig lite för.
Användarens profilbild
Av mari_tres
eamane skrev: Choklad-ellipsen?
Inte det heller. Tro det eller ej, men det är faktiskt ingen Didy den här gången :lol:
Av eamane
mari_tres skrev:
Inte det heller. Tro det eller ej, men det är faktiskt ingen Didy den här gången :lol:
:shock: Hmm, Zara earth? Chocco fanns det visst en, inte earth.
Användarens profilbild
Av mari_tres
eamane skrev:
mari_tres skrev:
:shock: Hmm, Zara earth?
:love: nej, tyvärr inte det heller.
Har låtit bli att köpa en sån enbart för att den är lite för lik min bruna wellen i färgerna :lol: och den gröna zaran kunde jag inte heller köpa för att jag hade för många gröna... och ocean var lite för lik Aquan (trodde jag) så den kunde jag inte heller köpa. Fast sedan såg jag en Ocean irl och då insåg jag att den var lite för ljus i färgen för mig

:blahblah:
Av eamane
mari_tres skrev:
eamane skrev:
mari_tres skrev:
:shock: Hmm, Zara earth?
:love: nej, tyvärr inte det heller.
Har låtit bli att köpa en sån enbart för att den är lite för lik min bruna wellen i färgerna :lol: och den gröna zaran kunde jag inte heller köpa för att jag hade för många gröna... och ocean var lite för lik Aquan (trodde jag) så den kunde jag inte heller köpa. Fast sedan såg jag en Ocean irl och då insåg jag att den var lite för ljus i färgen för mig

:blahblah:
:Hahaa: :hmm:
Av Jinxan
mari_tres har såklart en dolcino på ingång! En Nougat eller vad hette den? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:mari_tres har såklart en dolcino på ingång! En Nougat eller vad hette den? :hmm:
:app: Klart jag har! Kreta heter den.
Användarens profilbild
Av sapos
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:mari_tres har såklart en dolcino på ingång! En Nougat eller vad hette den? :hmm:
:tumup: :loving:

Här var jag nyss ute och spana in vår postlåda utan resultat eller ja låg ett erbjudande från Telia där i, men det var allt
Av Jinxan
mari_tres skrev:
Hihi, vad jag är duktig på att "gissa" ;)

Skrev det alldeles innan du postade ;)
sambon tyckte den såg ut som nougat därför var det det namnet jag kom på, och sen när vi bytte blöja kom jag på att den hette ju faktiskt kreta :fnissa:
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?