Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

legenden29 skrev:Vad lutar det åt att det blir nu då? Eller är det hemligt tills du kan visa upp resultatet?
Det lutar åt någon rosa variant. Tyvärr passar jag varken i lila eller turkost, annars skulle det garanterat bli jättefint. Sen har jag inget rosa i sjalsamlingen sen fruit cocktailen flyttat och Butterfly Martini kommer att få flytta.

Finns det någon tråd om sjalfärgning där man kan få råd av experter?
disavi skrev::oops: jag skulle sy mt av den. Flera mt. Då kan du färga alla i olika färger. :roll: men det är jag det..
Tanken har slagit mig, men en 4,6 sjal räcker väl bara till en MT? Jag tänkte nog färga först och sy sen i så fall. Fast det är ju dumt om det kan räcka till mer än en MT såklart 8)
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:Du kan ju tona sjalen!! :loving:

Som de har gjort med flera på TBW.
mari_tres vet hur jag menar!
Seriöst, kan man göra det :shock:

:lol:

Nä, det är nog inget för mig!
Ja det kan man!! Jättesnyggt. Vänta jag måste leta efter bilder
JinxLinda skrev:
Jemmah skrev:
JinxLinda skrev:Du kan ju tona sjalen!! :loving:

Som de har gjort med flera på TBW.
mari_tres vet hur jag menar!
Seriöst, kan man göra det :shock:

:lol:

Nä, det är nog inget för mig!
Ja det kan man!! Jättesnyggt. Vänta jag måste leta efter bilder
:eld:
Jemmah skrev:
disavi skrev::oops: jag skulle sy mt av den. Flera mt. Då kan du färga alla i olika färger. :roll: men det är jag det..
Tanken har slagit mig, men en 4,6 sjal räcker väl bara till en MT? Jag tänkte nog färga först och sy sen i så fall. Fast det är ju dumt om det kan räcka till mer än en MT såklart 8)
Okej då, sy många paneler och sätt svarta band på.
8)

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?