Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sagis
nakum skrev:Insåg idag också att den vanligaste frågan jag fått är om barnet verkligen kan andas i sjalen. Min man brukar glatt svara "Nej, men vi har honom där ändå!". :lol:
:Hahaa:
anna m skrev:
nakum skrev:Insåg idag också att den vanligaste frågan jag fått är om barnet verkligen kan andas i sjalen. Min man brukar glatt svara "Nej, men vi har honom där ändå!". :lol:
Jag blev anfallen av några norska äldre damer som hojtade: Hon får ingen pust! Hon får ingen pust!! :whut:
jag fattade inget alls. Sonja hade sitt ansikte inborrat i sin gosekatt på min rygg och sov hårt :D
:rofl:
Elflin skrev:Fick en del roliga kommentarer och :whut: blickar i visby när maken tog av sig manteln och det inte var en ryggsäck han hade där under utan en sovande Linus :loving:
:loving:
Jag hade ett gäng damer i övre medelåldern som kunder på jobbet, om det var igår eller idag (jag vet, det där med närminnet... :hellu: ), och oj vad de glodde på en mamma med Ergo. "Nä, nån sån har jag då aldrig sett förut", typ. "Åh, dom är jättebra, jag bar min son i en sån", sade jag glatt. Dagens insats för att sprida budskapet att bärande är vanligt och normalt. ;)

Förresten, jag tänkte just på det häromdagen att man aldrig ser någon som bär annat än i Babybjörn. Sedan dess har jag spanat två-tre Ergo och en trikåsjal på tre dagar. :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?