Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
he77na skrev:AHA så slänga upp barnen på ryggen skapar än mer commotion, ska komma ihåg det... men först måste nog någon hjälpa mig att få till en sån knytning (sjalträff snart eller hur :lol: )

JinxLinda> vad har du för underbart på ryggen i din bild (nu menar jag inte småtting som sitter i) den där fick jag ju habegär till :heart: :love: :loving: ~suckar~
Det är min EC regnbåge :loving:
Många tycker den är trist i färgerna, men jag tycker faktiskt inte min är det. Den är klar och fin! :loving:
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev: Det är min EC regnbåge :loving:
Många tycker den är trist i färgerna, men jag tycker faktiskt inte min är det. Den är klar och fin! :loving:
den är underbar! :loving: jätte fin avatar
Av Jinxan
sapos skrev:
Tack!
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
Tack!
Ot men har du hört något mer ang min ringsjal?
Av Jinxan
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
Tack!
Ot men har du hört något mer ang min ringsjal?
hör just nu
Användarens profilbild
Av Ezder
Här i Uppsala höjer ju knappast någon på ögonbrynen över en sjal, men i Linköping igår tittades det en hel del. Vi var på bröllop, och jag vet inte vad det stirrades på mest när vi gick de ca 3-4 km från parets lägenhet till kyrkan... Makens frack, min klänning eller Leo som sov i Lavan på min mage?

Under festen blev det även mycket kommentarer och frågor då Leo bl a sov på min mage under middagen, och satt skrattande på min rygg då vi minglade och dansade. :D Folk frågade bl a om jag kunde FÅ NED honom från ryggen utan hjälp. :lol:
Användarens profilbild
Av amani
I örebro upplevde jag faktiskt mer kommentarer men inte här i södertälje. Kanske för att jag nu mest bär i manducan och det är lite mindre "konstigt" med sele?

Fast de roligaste kommentarerna har jag fått i Paris, då 2 st helt förskräckt har pekat på vagnen och frågat helt förskräckt efter min Bebbe??? :Hahaa: innan jag pekade att hon faktiskt satt på min rygg....
Av ninen
Här är ergo mer regel än undantag, och diverse bärpåsar och trikåsjalar till dom små. Vävda långsjalar har jag inte sett så mycket (fast jag jobbar på att sprida det genom att låna ut av mitt överflöd av sådana). Inget behov av en sjalbarnscommunity alltså, lite trist :roll:. Men bra för barnen såklart!
Av Jinxan
amani skrev:I örebro upplevde jag faktiskt mer kommentarer men inte här i södertälje. Kanske för att jag nu mest bär i manducan och det är lite mindre "konstigt" med sele?

Fast de roligaste kommentarerna har jag fått i Paris, då 2 st helt förskräckt har pekat på vagnen och frågat helt förskräckt efter min Bebbe??? :Hahaa: innan jag pekade att hon faktiskt satt på min rygg....
:Hahaa: :app:
JinxLinda skrev:
amani skrev:I örebro upplevde jag faktiskt mer kommentarer men inte här i södertälje. Kanske för att jag nu mest bär i manducan och det är lite mindre "konstigt" med sele?

:Hahaa: :app:
:fnissa:
Användarens profilbild
Av nakum
Insåg idag också att den vanligaste frågan jag fått är om barnet verkligen kan andas i sjalen. Min man brukar glatt svara "Nej, men vi har honom där ändå!". :lol:
Av Jinxan
nakum skrev:Insåg idag också att den vanligaste frågan jag fått är om barnet verkligen kan andas i sjalen. Min man brukar glatt svara "Nej, men vi har honom där ändå!". :lol:
:Hahaa: :tumup:
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
nakum skrev:Insåg idag också att den vanligaste frågan jag fått är om barnet verkligen kan andas i sjalen. Min man brukar glatt svara "Nej, men vi har honom där ändå!". :lol:
:Hahaa: :tumup:
:fnissa:
Av anna m
Jag blev anfallen av några norska äldre damer som hojtade: Hon får ingen pust! Hon får ingen pust!! :whut:
jag fattade inget alls. Sonja hade sitt ansikte inborrat i sin gosekatt på min rygg och sov hårt :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?