Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
sapos skrev:
kvarnvik skrev:Visa bilderna, visa, bilderna!
:lol: om ett tag, ska dusch nu så jag ser acceptabel ut på bilderna :Hahaa:
Men snälla du, har du inte förberett dig redan? Du har ju haft hela förmiddagen på dig :lol:
Användarens profilbild
Av sapos
Jemmah skrev:
:iagree: :eld:
Lugna ner er :lol: kan avslöja att den är otroligt, underbart mjuk :loving:
Av eamane
sapos skrev:
Jemmah skrev:
sapos skrev::floet2: snart borde posten komma :wink:
Vilken tid kommer den hos er? Här brukar den komma vid 11...
Ja allt mellan kl 10-11, väntar bara på att höra den nu :D För hörs oftast då han åker flakmoped, brevbäraren :wink:
Här kommer lantbrevbärarn oftast kl 12 :roll: Jag får vänta en stund till :?
Av eamane
Jemmah skrev:
sapos skrev:
Men snälla du, har du inte förberett dig redan? Du har ju haft hela förmiddagen på dig :lol:
:iagree: *Väntar på bilder*
Användarens profilbild
Av Jemmah
* suck * Nu har brevbäraren varit här och jag fick..................... en avi :eld:

Så jag får vänta ett tag till. Paketen brukar ju komma i lådan. Nåväl, jag har i alla fall fått PAKET :vågen:
Användarens profilbild
Av sapos
eamane skrev:
Jemmah skrev:
sapos skrev:
:iagree: *Väntar på bilder*
:Hahaa: :app:
Nej jag har haft fullt upp men att...... VÄnta :D Men snart så.... :wink:
Jemmah skrev:* suck * Nu har brevbäraren varit här och jag fick..................... en avi :eld:

Så jag får vänta ett tag till. Paketen brukar ju komma i lådan. Nåväl, jag har i alla fall fått PAKET :vågen:
Åh vad kul!! När hämtar du ut det? Så man vet när man ska spana efter bilder :lol: Eller ja spelar ingen roll vilken tid iofs kikar ju in här hela tiden iaf :roll: Tror nog att SB är lika beroendeframkallande som sjalarna i sig :fnissa:
Av eamane
Jemmah skrev:* suck * Nu har brevbäraren varit här och jag fick..................... en avi :eld:

Men då är det ju bara att åka och hämta paketet? :app:
Användarens profilbild
Av sapos
Hoppas mitt nästa paket kommer på torsdag :vågen: sen lär det inte bli något mer på flera månader :|
Användarens profilbild
Av mari_tres
sapos skrev:Hoppas mitt nästa paket kommer på torsdag :vågen: sen lär det inte bli något mer på flera månader :|
Tror du nu, ja :wink:
Användarens profilbild
Av sapos
mari_tres skrev:
sapos skrev:Hoppas mitt nästa paket kommer på torsdag :vågen: sen lär det inte bli något mer på flera månader :|
Tror du nu, ja :wink:
:Hahaa: men då lär jag komma på något bra att muta sambon med
Av Jinxan
saops Ta med nya sjalen till dörren när jag lämpar av din present så jag hinner snabblämma lite :bryn:
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:saops Ta med nya sjalen till dörren när jag lämpar av din present så jag hinner snabblämma lite :bryn:
:Hahaa: visst :tumup:
Av Jinxan
sapos skrev:
JinxLinda skrev:saops Ta med nya sjalen till dörren när jag lämpar av din present så jag hinner snabblämma lite :bryn:
:Hahaa: visst :tumup:
Tack! ;) :lol:
Av legenden29
Okej, här finns en avi men jag vet inte om den är till mig eller maken eftersom det bara står J. Axxxxxx. Kanske har han beställt nåt, vem vet, han brukar skicka efter grejer som kommer på företagscentrum eller vad det nu heter det däringa knepiga postkontoret bakom centrum. Mina paket brukar komma på ICA. Men det kan ju vara hemsk tull o då kanske de kommer på mysko ställen, jag vet inte. Fortsättning följer!
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?