Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
mari_tres skrev:Och jag väntar fortfarande på Jim :roll: Det är faktiskt min tur nu, för jag har väntat LÄNGST. Faktiskt.
:fnissa:
Men han borde ju dyka upp snart
Av sjaltokan
mari_tres skrev:Och jag väntar fortfarande på Jim :roll: Det är faktiskt min tur nu, för jag har väntat LÄNGST. Faktiskt.
har du kollat posten då.. :roll: :app:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
har du kollat posten då.. :roll: :app:
Posten har inte varit här än, hoppas på att den kommer snaaaart iaf. Men då lär jag ju bara få en avi i bästa fall så jag måste ju ändå vänta på att sambon kommer med bilen :roll: eftersom andra bilen är på verkstaden.
Av Jinxan
JAAAAAAAAAAAAAAAG har fått paket idag :eld: Snart kommer det bilder också ;)
Användarens profilbild
Av Jemmah
JinxLinda skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAG har fått paket idag :eld: Snart kommer det bilder också ;)
:app:
Av eamane
JinxLinda skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAG har fått paket idag :eld: Snart kommer det bilder också ;)
:vågen: :app:
Av eamane
Idag är det en 11:e, 9 dagar till bb så man kan beställa :wink:
Av Jinxan
eamane skrev:Idag är det en 11:e, 9 dagar till bb så man kan beställa :wink:
:tumup:
Användarens profilbild
Av sapos
:vågen: :tumup: måste få känna på den!
Användarens profilbild
Av sapos
eamane skrev:Idag är det en 11:e, 9 dagar till bb så man kan beställa :wink:
Snart dags för dig då :vågen:
Av Jinxan
sapos skrev:
Självklart. :tumup:
Fast nu ska han få ligga undanlagd ett par dagar, så han är ren till brorsbarnens dop :fnissa:
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
Fast nu ska han få ligga undanlagd ett par dagar, så han är ren till brorsbarnens dop :fnissa:
:lol: vilken längd tog du? beskriv den!
Av Jinxan
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
4,6m och beskriva den?
Den är lite sträv just nu, men med lite gos tror jag den blir lika mjuk som min EC regnbåge som hittils är den mjukaste och lenaste sjalen jag känt på.
Men den känns bred, ungefär som ett täcke eller något :fnissa: Måste kontrollmäta bredden på den
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
4,6m och beskriva den?
Den är lite sträv just nu, men med lite gos tror jag den blir lika mjuk som min EC regnbåge som hittils är den mjukaste och lenaste sjalen jag känt på.
Men den känns bred, ungefär som ett täcke eller något :fnissa: Måste kontrollmäta bredden på den
Upplever du den som tunn eller tjock? låter som en bra sjal iaf :tumup:
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?