Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Ellen och jag skrev:Ellispen Laguna blir det nog! Föll som en fura!

Hur är det att beställa från birides room?! Frakt och tull?!
Ett mycket bra val! Fantastiskt vacker sjal!! :love:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
hittade en konstig tysk sida, något med en mus i loggan.. Men jag blev av med ellipsen där?! Först hittade jag den, sen inte.. :?
Av sjaltokan
borås skrev:jag kan rekommendera den här sidan! :tumup:
de hade ingen laguna jag har kikat åt ellen och jag.. 8)
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Ni är så goa!!

Jag får nog snällt sluta drömma om lagunan.. Och fundera vidare på en Ellips av annat slag. Den röda är med rätt fin.

Jag har kommit så slångt att jag bestämt mig för en DIDY iallfall!!
Av sjaltokan
Ellen och jag skrev: Jag har kommit så slångt att jag bestämt mig för en DIDY iallfall!!
Ett steg i rätt riktning nu har du ju bara ett 100-tal olika att välja på.. :lol:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
thowida skrev:
Ellen och jag skrev: Jag har kommit så slångt att jag bestämt mig för en DIDY iallfall!!
Ett steg i rätt riktning nu har du ju bara ett 100-tal olika att välja på.. :lol:
Precis.. Men ju mer jag tittar på en röd Ellips destomer känns den rätt. Tycker den orangea sidan är läcker!

Visst är det så att didy kan vara lite snåla med längden?! JAg vet inte om jag ska slå tll på en 4,7 istället för en 4,2... Någon annan didy ni vurmar lite xtra för?!
Av sjaltokan
ja siden chasmere ellipsen men den får du nog tyvärr inte för 1500 inkl frakt.. 8)
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Att kunna välja känns roligt. Jag har sparat ett tag.. Man blir inte fet på mammapeng precis=)

Men jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa för en?!
Av sjaltokan
Ellen och jag skrev:Att kunna välja känns roligt. Jag har sparat ett tag.. Man blir inte fet på mammapeng precis=)

Nä det är väl baksidan med att ha sparat så mycket.. :lol:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
thowida skrev:
Ellen och jag skrev:Att kunna välja känns roligt. Jag har sparat ett tag.. Man blir inte fet på mammapeng precis=)

Nä det är väl baksidan med att ha sparat så mycket.. :lol:
ade jag haft 700 hade det blivit en beggad här på sjalbarn ju.. Och urvalet är ju lite mer begränsat...

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?