Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
thowida skrev:Sorry Sapos paketet gick inte på brevlådan så du får det tyvärr inte förrän på tisdag, jag försökte verkligen trycka in det.. :roll:
Nä vad trist :(
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:Sorry Sapos paketet gick inte på brevlådan så du får det tyvärr inte förrän på tisdag, jag försökte verkligen trycka in det.. :roll:
Attan då :shock: (ingen fara)
Får snällt vänta :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
thowida skrev:
sapos skrev:Vad är helger bra till egentligen? :hmm: Hade det inte vart helg kanske jag fått hem min efterlängtade sjal idag, men nej nu får jag snällt vänta tills morgon :evil:
Visst är det surt jag försöker låta bli att köpa sjalar i slutet av veckan bara för det.. :lol:
Jag med, men av någon anledning blir det vid helgen ändå :lol:
Illa! Vi får sätta upp en regel! HANDEL FÅR EJ SKA VID HELGER! :this:
Fast om man vet att man ska klicka köp, så är det väldigt svårt att låta bli med det över helgen också ;)
iofs :hmm: :lol:
Och om inte jag/ni trycker på köp på den där drömsjalen så är det kanske någon annan som gör det under helgen och så dröjer det till man hittar den sjalen igen :siishah:
Användarens profilbild
Av sapos
zero.sara skrev:
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
sapos skrev:
JinxLinda skrev:
thowida skrev:
sapos skrev:Vad är helger bra till egentligen? :hmm: Hade det inte vart helg kanske jag fått hem min efterlängtade sjal idag, men nej nu får jag snällt vänta tills morgon :evil:
Visst är det surt jag försöker låta bli att köpa sjalar i slutet av veckan bara för det.. :lol:
Jag med, men av någon anledning blir det vid helgen ändå :lol:
Illa! Vi får sätta upp en regel! HANDEL FÅR EJ SKA VID HELGER! :this:
Fast om man vet att man ska klicka köp, så är det väldigt svårt att låta bli med det över helgen också ;)
iofs :hmm: :lol:
Och om inte jag/ni trycker på köp på den där drömsjalen så är det kanske någon annan som gör det under helgen och så dröjer det till man hittar den sjalen igen :siishah:
Ja det har du rätt i! så längt tänkte jag aldrig :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Börjar vänta, nu är det snart måndag och jag ska få två paket den kommande veckan :vågen:
Användarens profilbild
Av sapos
zero.sara skrev:Börjar vänta, nu är det snart måndag och jag ska få två paket den kommande veckan :vågen:
:vågen: Jag väntar ju jag också :D och hoppas få posta ett paket i veckan om nu någon vill köpa indion
Av sjaltokan
Äntligen kontouppgifter till Tyskland, snart kan jag börja vänta.. 8)
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:Äntligen kontouppgifter till Tyskland, snart kan jag börja vänta.. 8)
:vågen: vad spännande :vågen:
Av legenden29
Å nu väntar jag på hela TVÅ sjalar igen! En är den mystiska som jag inte outat än, o en är rebozo lime som ni säkert sett att jag annonserat efter....
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:Å nu väntar jag på hela TVÅ sjalar igen! En är den mystiska som jag inte outat än, o en är rebozo lime som ni säkert sett att jag annonserat efter....
*inte ett dugg nyfiken på den andra sjalen* :wink: 8)
Användarens profilbild
Av Jemmah
Mitt paket är visst postat idag så jag får vänta några dagar till * väntar i rätt tråd en stund *
Användarens profilbild
Av sapos
Jemmah skrev:Mitt paket är visst postat idag så jag får vänta några dagar till * väntar i rätt tråd en stund *
:lol: Vad var det du vänta på? 8)
Användarens profilbild
Av Jemmah
legenden29 skrev:Å nu väntar jag på hela TVÅ sjalar igen! En är den mystiska som jag inte outat än, o en är rebozo lime som ni säkert sett att jag annonserat efter....
Å, en mystisk sjal :app:

Jag väntar också en o-outad. Men nån har säkert räknat ut vad jag väntar på.
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 196

The Path of Exile 3.26 accord offers a alpha canva[…]

For those abominable a anatomy that promises a ban[…]

In the harsh, cruel bank of Arrakis, adaptation hi[…]

Terminus, a map buried in abstruseness and danger,[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?