Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av piguin
Alltså, Är det så att det funkar bra med Ergo/MT grejer i flygplats (man kanske gå mycket och vänta länge) och smidig med ring-sjal/kort-sjal grejer i flygplan (vänta för toa, byta blojor, go lite stund i flygplan corridor) ?

Jag tänker på att ta bara en grej med mig, men det blir inte dumt att prova ringsjal innan jag går. :-)
Användarens profilbild
Av Bönan
piguin skrev:Alltså, Är det så att det funkar bra med Ergo/MT grejer i flygplats (man kanske gå mycket och vänta länge) och smidig med ring-sjal/kort-sjal grejer i flygplan (vänta för toa, byta blojor, go lite stund i flygplan corridor) ?

Jag tänker på att ta bara en grej med mig, men det blir inte dumt att prova ringsjal innan jag går. :-)
Så skulle jag göra om/när vi flyger igen!

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Stark
Har inte läst vad andra skrivit, men hoppa på mig på lördag så får du prova min Patapum. Jag kan göra allt i den... Och det är den jag ska ha när vi reser nästa gång. När tösen var pytte (3 veckor) for vi till USA och då åkte hon minimundus trikåsjal, men på ett större barn fungerar ju inte trikå så bra...
Användarens profilbild
Av sulu
Har bara skummat igenom vad andra skrivit, men jag skulle nog ändå rekommendera en ringsjal som kompliment till sele/MT.
Hade sååå stor nytta och glädje av min rebozo ringis när vi reste.
Just rebozon är ju oerhört lätt och smidig. Tar ingen plats i packningen, väger inget och torkar direkt om den blir blöt. :tumup:
Det går jättesnabbt att få i och ur barnet.
Användarens profilbild
Av brunetten
Vi har rest ett par gånger till Kina det sista året och mitt tips är att ringa redan nu till resebyrån/flygbolaget för att be dem placera dig/er på en av platserna med extra benutrymme.

Jag har än så länge bara burit i elastisk sjal, min lillkille var 4 veckor första gången han flög, så tyvärr kan jag inte komma med några bra bärrekommendationer. Men jag har dragit nytta av de som kommit här. Det blir nog en MT när vi flyger till Peking nu i augusti.

I övrigt är ett tips att "använda" personalen på flygplanet så mycket som möjligt. De har hjälpt oss att slippa toaköer mm vilket har underlättat resan.

Ha en härlig resa!
Användarens profilbild
Av piguin
Halloj!
Tack för alla tipsar! Jag ska ringa flygbolaget snart för rätt platsen.

After provning (i sjalträff) , upptäckte jag Beco passar mig bra.
Det var inte så lätt att hitta begagnad Beco, och jag hade lite bråtom så det blev att jag köpte ett nytt, men jag är mycket nöjd med det.

Här kan du se bilden med vår Beco (skytemple).

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=63081

Nu håller jag på träna (Jag vet inte hur jag kan bära på ryggen...måste studera/träna mer...)

Tack igen för alla tipsar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?