Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
sapos skrev:
mari_tres skrev:Vårt ICA har visserligen öppet till 21, men utlämningsstället stänger kl 6 på vardagar :roll:
Vad dåligt!
:iagree:
Av sjaltokan
mari_tres skrev:Vårt ICA har visserligen öppet till 21, men utlämningsstället stänger kl 6 på vardagar :roll:
:twisted:
Av legenden29
Här stänger ICA 20.00 o det är inte alltid så lätt att komma hem, hitta en avi (det är helt fel med SMS-avisering, eller?), laga mat, äta middag o plocka undan o sen försöka hinna smita ut för att hämta det åtråvärda paketet. Det blir enklare o mindre stressigt att vänta o längta.... Å imorgon ska vi på Grönan så då blir det väl kväll innan vi kommer hem med paketet, får väl hämta det på vägen hem för det blir nog becon som följer med o visas upp på nöjesfältet....
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:Här stänger ICA 20.00 o det är inte alltid så lätt att komma hem, hitta en avi (det är helt fel med SMS-avisering, eller?), laga mat, äta middag o plocka undan o sen försöka hinna smita ut för att hämta det åtråvärda paketet. Det blir enklare o mindre stressigt att vänta o längta.... Å imorgon ska vi på Grönan så då blir det väl kväll innan vi kommer hem med paketet, får väl hämta det på vägen hem för det blir nog becon som följer med o visas upp på nöjesfältet....
Åh hoppas ni får det trevligt och ett bra väder!
Av eamane
sapos skrev:
Vad dåligt!
Vårt utlämningsställe stänger kl 18 vardagar och kl 13 lördagar. Som tur är har vi lantbrevbärare :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
eamane skrev:
sapos skrev:
Vad dåligt!
Vårt utlämningsställe stänger kl 18 vardagar och kl 13 lördagar. Som tur är har vi lantbrevbärare :wink:
Håller med om det fetstilta :tumup: Får allt som oftast paketen direkt i brevlådan eller körda ända fram till ytterdörren :tumup:
Användarens profilbild
Av zero.sara
NU har jag börjat vänta på sjal (jag vet att den inte har en chans att komma förrän nästa vecka men nu är den betald och klar) :tumup:
Användarens profilbild
Av sapos
zero.sara skrev:
eamane skrev:
sapos skrev:
Vad dåligt!
Håller med om det fetstilta :tumup: Får allt som oftast paketen direkt i brevlådan eller körda ända fram till ytterdörren :tumup:
Vi får också oftast i brevlådan, bara det får plats så kommer det dit :tumup:

Åhh vad är det för sjal!? :eld:
Av eamane
zero.sara skrev:NU har jag börjat vänta på sjal (jag vet att den inte har en chans att komma förrän nästa vecka men nu är den betald och klar) :tumup:
:app:

Kan man börja vänta på en som man tänker beställa nän bb har trillat in? :twisted: Om jag bara kan bestämma färg :roll:
Användarens profilbild
Av sapos
Kan man börja vänta på en som man tänker beställa nän bb har trillat in? :twisted: Om jag bara kan bestämma färg :roll:[/quote]
Visst kan man det!!

Jag väntar redan fast ja inte bestämt mig för vad än :roll: :Hahaa:
Av eamane
sapos skrev:
eamane skrev:Kan man börja vänta på en som man tänker beställa nän bb har trillat in? :twisted: Om jag bara kan bestämma färg :roll:
Visst kan man det!!

Så bra :twisted: Inte bara jag då :wink:
Av Jinxan
eamane skrev:
sapos skrev:
eamane skrev:Kan man börja vänta på en som man tänker beställa nän bb har trillat in? :twisted: Om jag bara kan bestämma färg :roll:
Visst kan man det!!

:Hahaa: :app: och ni tycker mari_tres och jag är illa :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sapos
eamane skrev:
sapos skrev:
Visst kan man det!!

:tumup: då slipper jag känna mig ensam om det iaf :D

Velar lite nu, hur och vad jag ska köpa.. Är överbjuden på Becon på tradera och frågan är, vill jag verkligen ha en sele till? :hmm: Moln sjalen Mist har ute är ju helt underbar :loving: men så finns ju även Dolcino sjalran nu som jag är bra sugen på och även Thowidas Ellips och ja det finns ju så mycket!! :mums: :blahblah:

:help:
Användarens profilbild
Av sapos
JinxLinda skrev:
eamane skrev:
sapos skrev:
Visst kan man det!!

:Hahaa: :app: och ni tycker mari_tres och jag är illa :Hahaa:
:nono: nu ska du inte vara sån! :twisted:
Av sjaltokan
ska du ha ellipsen sapos får du bestämma dig fort annars flyttar de norrut.. :mrgreen:
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?