Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
thowida skrev:Har du provat någon didymos eller zara?
Ja, det har jag. Det är därför detta är så svårt. Men jag tycker att didys är finare än zarorna. Dock sa Lina att fållen på didy kunde tänkas skära in...
Av Löv
En didy ska du ha, såklart! Helst en nino som är så otroligt mjuk och mysig. :love: Eller en sval, skön wellen. 8) Och en indio är aldrig fel, om den är riktigt gosig. :loving:

Jag vet, det finns massor av finsjalar med ull, siden och allt möjligt, men nöjer du dig med vanlig bomull kan du ju få TVÅ begagnade sjalar för dina pengar! :app: Jag är själv den praktiska, tråkiga typen och vill helst ha sjalar som kan användas i ur och skur (nja, kanske inte i skur, men både ute och inne i alla fall, och helst också när man gör köttfärssås och annat kladd, de måste alltså gå att tvätta ordentligt).

Zaran är poppis hos många, jag har bara provat den smala och den tyckte jag var för smal. Men den är otroligt mjuk och smidig.

Lycka till med valet!!
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
thowida skrev:gillar du blått hade jag köpt denna

Bild
Den är jag med sugen på... den verkar så behaglig att titta på... Och blått gillar jag..

SKa jag låta dig bestämma helt Thowida :wink:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
lena_l skrev:En didy ska du ha, såklart! Helst en nino som är så otroligt mjuk och mysig. :love: Eller en sval, skön wellen. 8) Och en indio är aldrig fel, om den är riktigt gosig. :loving:

Jag vet, det finns massor av finsjalar med ull, siden och allt möjligt, men nöjer du dig med vanlig bomull kan du ju få TVÅ begagnade sjalar för dina pengar! :app: Jag är själv den praktiska, tråkiga typen och vill helst ha sjalar som kan användas i ur och skur (nja, kanske inte i skur, men både ute och inne i alla fall, och helst också när man gör köttfärssås och annat kladd, de måste alltså gå att tvätta ordentligt).

Zaran är poppis hos många, jag har bara provat den smala och den tyckte jag var för smal. Men den är otroligt mjuk och smidig.

Lycka till med valet!!

Jag är med som du, praktikst lagd. Men jag har ju redan mina praktiksa sjalar, hoppen å en easy. Och jag har aldrig fått köpa en splajsans ny.. Och nu har jag spaarat till en!!
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Ellispen Laguna blir det nog! Föll som en fura!

Hur är det att beställa från birides room?! Frakt och tull?!
Av sjaltokan
Ellen och jag skrev:Ellispen Laguna blir det nog! Föll som en fura!

har du kollat om den finns i europa?
Av sjaltokan

den är slut på birdiesroom.. :cry:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
thowida skrev:

har du kollat om den finns i europa?

Googlade lite, och nej, inte vad jag kunde se.. Men jag har också gigglar runt nu i två timmar i jakt på en sjal. Har du koll på någon bra sida inom europa där de kan tänkas ha den?!
Av sjaltokan
den var ju limited dec 07 så ebat möjligen ny är nog svårt hör med sachsa om hon äger någon?
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
thowida skrev:jag kollade på strl 6 :ooops:
Och jag behöver en strl 5!Och den finns.. men visst är det någon här som beställt i från birdies?! Men frakten var snordyr.. Usch och fy när jag äntligen hittat DEN sjalen..

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?