Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Pengar att göra av med och det blir ju givetvis en sjal! Min första "nyköpta" sjal kommer det att bli!

Men jag vet ju inte vilken jag ska välja. och jag vill inte lasta Lina och Madde med detta mer!.

Easycare har jag en och hoppe har jag med, så dessa gå bort. Gås gillar jag inte för en sådan har jag med ägt.

Jag har spanat massor på en Zara, likaså en indio Scilla. MEn det går ju inte att bestämma sig. KAnske inte ens behöver vara en didy eller en ellevill!

Så nu låter jag er bestämma! :vågen:

Helst ska den vara 4,2. 4,7 kan jag vira hundra varv om kroppen och en 3,6 kan jag inte gör tibetanskt avslut med.

Vad tycker ni?!
Användarens profilbild
Av sapos
Zara helt klart :tumup: En toppen sjal! Jag tycker den slår Didy med hästlängder :wink: :rodna:
Girasol är en härlig sjal också! Mjuk redan som ny!
Och även amazonas carry sling är en otroligt härlig sjal :loving:
Av eamane
Indio scilla! Jämförde min indio med en zara häromdagen och min indio var mkt skönare :loving: Scillan är dessutom snygg som attan :love:
Av Lenaskeå
Jag tycker oxå att indion är bäst! Kanske en med siden? Underbart mjuk & go! :heart:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Dolcino har jag faktikst inte kikat på.. Kanske jag skulle göra!

Det är så svårt. Är så feg och rädd att göra ett felköp. Men blir det fel kan jag ju alltid sälja!!

Fler tips?!
Av sjaltokan
Ellen och jag skrev:Dolcino har jag faktikst inte kikat på.. Kanske jag skulle göra!

Det är så svårt. Är så feg och rädd att göra ett felköp. Men blir det fel kan jag ju alltid sälja!!

Fler tips?!
En du tycker är snygg.. 8)
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
thowida skrev:
Ellen och jag skrev:Dolcino har jag faktikst inte kikat på.. Kanske jag skulle göra!

Fler tips?!
En du tycker är snygg.. 8)
Det är där det blir svårt, för det finns många snygga.. Dolcino föll mig inte i smaken(för lika hoppe..) Just nu är jag innte på Biridies room.. FARLIGT :twisted:

Kan ni fler roliga länkar?!
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag tycker att du ska köpa en Indio cashmir koppar. Fast då får du nog lägga till lite på priset och jag är inte säker på att den finns som 4,2 heller Så kan jag få prova den :heart:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Jag tycker indio har så fina sjalar... Millifiorie(stavning?!) är ju så fina... Och som sagt Scilla.. Sambon säger att det lyser habegär ur ögonen på mig, uppbalndat med lite ångets över att det finns så många fina att välja på..

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?