Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
#470334
Vad fin den var :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
#470362
Sannasmamma skrev:
sacha42 skrev:Är inte den lite lik den svenska bärväst fuskpolon??
http://www.ebbiewear.se/ebbiewest.php
Jo, fast billigare och det är ju bra :lol:
mmm det är ett stort plus :lol:
Användarens profilbild
Av Måsen
#470400
Den finns på Hoppediz sida. http://www.hoppediz.de/
Ja skulle vilja ha en sån men är inte så bra på tyska så jag törs inte försöka beställa. :oops:
Användarens profilbild
Av Helena
#493538
Nu säljs den hos www.babydesign.se också. Jag har beställt en, för jag tycker att eftersom jag bär i x-omslut så blir det en glipa i ryggen på Saga och jag är rädd att hon blir kall (fastän hon sitter under jackan) och tar jag på henne en extra kofta blir hon ju så svettig. Ska bli intressant att se om den är så bra som den ser ut.
Användarens profilbild
Av sanna73
#493727
Jag har köpt hoppediz fuskpolon hos Mimmi och är supernöjd. Jag slipper frysa i halsen utan att ha polo :wink: och Alfred behöver inte massa extrakläder för att jag är orolig att det skall dra ner i sjalen uppifrån. Ryggskölden är dessutom så stor att den håller ryggen varm om jag går med uppknäppt jacka.
Användarens profilbild
Av Helena
#508825
Nu har vi fått vår och jag tycker både att den är bra och inte bra.

Kanske Saga är lite liten för den ännu, huvan känns så stor och lite klumpig, men den skyddar ju mot snö och blåst, så det är bra. Men vill man stoppa in bebisens huvud innanför sjalen, så går det inte så bra. Fast det gör jag inte så ofta ändå.

Fuskpolon för bärarens hals är bra, fast ifall det är jätte kallt tror jag att jag skulle frysa ändå, den skyddar men skyddar inte så att man kan dra upp den lika bra till hakan som jag kan med min ullfuskpolo från Ruskovilla.

Men det är smidigt att ifall man kommer på att man ska gå ut snabbt och Saga har väldigt lite kläder på sig, då kan man bara ta på dubbelfuskpolon och hon känns skyddad ändå. Fast hon gillar inte den där dragkedjan under halsen. Men det beror nog åter igen på att hon är lite liten, det känns nog inte så för ett större barn med lite mer hals.

Så ibland gillar jag den och ibland inte. Och svettig kan man bli ändå, ifall det är plusgrader, det är ju rätt mycket tyg som ligger mellan barnet och en själv, iallafall när barnet är litet.
Användarens profilbild
Av Helena
#515293
Man kan väl inte använda den på ryggen? Det blir väl svårt att dra upp dragkedjan eller vad tror ni?
Användarens profilbild
Av sonja
#731665
Det ser praktiskt ut, men 250 spänn tycker jag är lite i överkant.. då kan man ju nästan lika gärna köpa en större billig jacka på typ Gekås! .. hm *funderar*
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?