Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag har ju så smått börjat bli sugen på en Kati :roll: Hur många är det som är med på beställningen? Vad blir den totala fraktkostnaden till Sverige?
Av Jinxan
kvarnvik skrev:Jag har ju så smått börjat bli sugen på en Kati :roll: Hur många är det som är med på beställningen? Vad blir den totala fraktkostnaden till Sverige?
totala fraktkostnaden till sverige beror helt på hur många det är som beställer. Ju fler vi är ju billigare blir det. Det står mer i TS
Användarens profilbild
Av tweed
Om vi bara är tre så verkar det ju som att det blir ungefär samma att beställa på egen hand, eller räknar jag galet? Med frakten inom Sverige inräknad, alltså.
Av Jinxan
kvarnvik skrev:Om vi bara är tre så verkar det ju som att det blir ungefär samma att beställa på egen hand, eller räknar jag galet? Med frakten inom Sverige inräknad, alltså.
Det blir ungefär samma då ja. Har för mig att vi räkande ut att vi tjänar några kronor på att sambeställa.
Användarens profilbild
Av snisk
Var lite nyfiken, "behöver" en lite kortare till ryggsäck.
Fast vid närmare eftertanke tror jag att jag vill ha den lite flanelligare, tycker det verkar gosigare.

Hoppas att ni får till det :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?