Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
thowida skrev:Kan ni vänta tills början av nästa månad, när jag vet vad vi har över när alla räkningar är betalda.. :hide:
Det kanske skulle kunna gå
Av Jinxan
thowida skrev:Jag har ju börjat jobba en del så jag har typ noll koll på vad jag får ut i lön.. :rodna:
Förhoppningsvis så att det räcker :D
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
thowida skrev:Jag har ju börjat jobba en del så jag har typ noll koll på vad jag får ut i lön.. :rodna:
Förhoppningsvis så att det räcker :D
Enklast hade varit om jag kunde fått sålt någon av mina sjalar på säljes.. 8)
Av sjaltokan
Nu har jag bestämt mig.. jag avstår jag är nyfiken men jag blir inte förälskad i någon av dem.
Användarens profilbild
Av visslan
JinxLinda skrev:Så det blir bara mari_tres och jag?
Åh, jag velar fortfarande, men tror jag måste vänta ännu en månad i alla fall. Sorry. :oops:
Av Jinxan
visslan skrev:
JinxLinda skrev:Så det blir bara mari_tres och jag?
Åh, jag velar fortfarande, men tror jag måste vänta ännu en månad i alla fall. Sorry. :oops:
Det är väl inget att be om ursäkt för. ;)
Av Jinxan
mari_tres skrev:Tjänar vi verkligen på att sambeställa om det bara är du och jag?
Ska räkna på det, men jag misstänker att vi i så fall bara tjänar ett par kronor :?
Av Jinxan
Puffar den här tråden
eftersom inte vi har fått tummen ur ännu och beställt är det väl lika bra att kolla om det kanske är någon mera som vill beställa? :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?