Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skorven
Hej,

jag har en son på snart tre månader som jag provat bära i vävd långsjal samt i en manduca. Jag provar korta stunder så ofta jag hinner, och de enda gångerna det fungerar är när han är relativt trött och dåsig...Annars gallskriker han och fäktar och kämpar emot. Jag känner mig ju hemsk som tvingar in honom i en sjal bara för att jag skulle tycka det var mysigt... :?

Hur gör ni alla för att få det att fungera? Är det bara tålamod och timing som gäller eller? Jag drömmer ju om att slippa den otympliga vagnen så mycket som möjligt...

Tacksam för svar!
Användarens profilbild
Av rithelo
De perioder då lill-palten protesterade mot sjalbärning, så funkade det bara att sätta upp honom i sjalen precis innan vi skulle gå nånstans, han blev nöjd redan då vi kom ut på gården.
Visste jag att protesterna berodde på att han var trött och inte ville nånting alls så funkade det att dansa och hoppa som en galning, inga mjuka valser här inte :lol: rytmiskt och discoliknande!
Så kör igång, hälarna hårt i golvet!
Kanske lite squaredance? :app:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
när min lilla skulle börja bäras var det ett måste att röra på sig! och som rithelo skriver är dans och skutt inte så dumt heller=)
lycka till!
Användarens profilbild
Av hcvc
Här var det mest bärande i sovande tillstånd till en början, sedan vände det av någon anledning och var populärt lite när som.
Användarens profilbild
Av UWO
mina har inte heller velat i burna i början. Skulle ha varit i ammande läge då.

Hur vill ha bli hållen när du bär honom då? Går inte att ha en knytning som ger ung det läget?

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?