Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MittNyaJag
Ska gå på marknad idag och eftersom man alltid irriterat sig på alla barnvagnar och lillen desutom antagligen inte kommar vara nöjd i vagn när det går så långsamt så tänkte jag ta honom i sjalen på magen.
Men! Hur fasen får man med sig "innehållet" i skötväskan? Annars har jag ju den jämt hängande på vagnen....
Tänker på blöja, våtservetter, eventuellt ett ombyte, plånbok osv...

Ryggsäck känns som det enda möjliga men jag vet inte om jag har någon i lämplig storlek...
Användarens profilbild
Av snisk
Ska man bara iväg en sväng behövs det oftast inte så mkt... Jag brukar använda Kånken Mini.
Eller så tar du en riktigt stor ryggsäck om stoppar ner det du köper på marknaden ;)

Hittar du ingen ryggsäck kan en axelremsväska med handtag vara bra. Då kan du välja om du vill ha den på axeln, i handen eller hängande på armen :D
Användarens profilbild
Av Fina
Thaiväska eller bara vanlig handväska. Vi behävde aldrig mera än ett par blöjor med oss. En extra tröja och ett par brallor tar ju inte heller så stor plats fast en liten bebis skitar inte ner sig så snabbt som ett stort barn i alla fall. :wink:
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag har en onbag, sydd av min syster :loving:, om jag ska vara borta länge annars en midjeväska med det nödvändigaste i. Jag flaskmatar ju så det är lite mer prylar än en blöja som ska med...
Av MittNyaJag
sjalgalen skrev:Jag tar allt i en ryggsäck av ganska liten modell, funkar hur bra som helst! Nu idag köpte jag en Dramaten med, den sväljer ju hur mycket som helst upptäckte jag :)

Måste fråga med, finns du på ett annat forum där jag heter nevin?
Jag hittade på en lite mindre ryggsäck på vinden och det fungerade så bra så!

Jajamen, Nevin är synnerligen bekant. :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?