Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag måste ju berätta vad som hände på vår valborgsmässoafton!

Barnen tillbringade dagen på förskolan. Jag hämtade dem vid 15. Oscar och Linnea sprang till bilen och krockade med varandra. Linnea reste sig och sprang vidare. Oscar blev jätteledsen och hade ont i knät.
Jag fick bära han till bilen. Bära ur bilen igen och bära in. Massa ont i knät och vi som skulle och se brasa på kvällen. Hur skulle vi göra? Oscar kommer med det jättebra förslaget att han kunde åka sjalen. :heart:

Så... när vi skulle fara så bar jag honom till bilen. Tog med sjalen. Och när vi kom fram knöt jag upp honom på magen och vi mös massor. Traskade runt med honom på magen från kl.20 - 21.30.
Både han och jag hade det urmysigt och kramades och kikade på brasan. Knät fick vila och idag var det bra igen. Så bra han kunde cykla igen. Igår kunde han inte gå utan att halta.

Så... jag fick bääääära i bebina stjärntecken fisken!!! :heart:
Användarens profilbild
Av zmurfan
telistant skrev:Vilken bra krock! :wink: , blev mamma mys av hela kvällen :loving:
Det var såååå mysigt att få bära igen. Det börjar ju på att vara ett bra tag sen nu.
Jag fick många trevliga kommentarer och funderingar om hur sjalen fungerade av byborna.
Och Oscar var ju inte sen att passa på att kramas en massa.
Men eftersom jag bar på magen blev det ganska tungt efter en timme. Men jag höll ut i en halvtimme till i vetskapen att vi snart skulle fara hem.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?