Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
...sen Zaran flyttade in. Så känns det. Jag väljer den vid alla tillfällen och tar bara en annan för att jag tycker att jag borde variera mig. Sen blir jag irriterad för att det inte blir lika bekvämt. Är det dags att sälja resten då? :hmm: Fast snart blir det ju att bära på ryggen och då vill jag nog ha andra sjalar, eller kanske bara köpa en bredare Zara?

Dagens I-landsproblem :mrgreen:

Men seriöst, ni har säkert en favoritsjal allihop, hur gör man då? Eller går förälskelsen över?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lite både-ock tycker jag. Klart att man kan ha en favvosjal, men jag har nog en favvosjal för varje tillfälle :wink: En som är favvo om man ska mysa inne, en som är bäst om man ska ta en promenad, en som känns bäst då man ska in till stan...

För min del är det inte alls säkert att nyförälskelsen övergår i kärlek, det kan lika väl vara så att jag känner att jag faktiskt klarar mig utan den till förmån för en anna sjal.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag skulle nog vänta ett tag med att sälja de andra sjalarna om du trivs med dem och om de har andra användingsområden än vad zaran har.
Jag har bara två långsjalar som jag använder just nu, min zara och en easy care, men snart blir det ju varmt så då vill jag kanske använda min gauze igen, även om avlastningen blir sämre. Jag vet inte om jag skulle klara mig med bara en sjal. Jag önskar mig till och med en till sjal för jag tycker att det är lite tråkigt att bara ha blå sjalar...

Jag är ganska förälskad i zaran just nu, men samtidigt har kärleken till norrsken ökat allt mer efter att jag fick hem min zara.
Användarens profilbild
Av annikar
Jag hade visserligen bara en vävd långsjal till förutom min Zara ocean :loving: . Men efter att didyn fått ligga i garderoben i flera veckor sålde jag den. Älskar min Zara, ingen annan sjal är lika skön. Funderar på om jag inte behöver ytterligare en Zara :twisted:
Användarens profilbild
Av tweed
mari_tres skrev:Lite både-ock tycker jag. Klart att man kan ha en favvosjal, men jag har nog en favvosjal för varje tillfälle :wink: En som är favvo om man ska mysa inne, en som är bäst om man ska ta en promenad, en som känns bäst då man ska in till stan...

För min del är det inte alls säkert att nyförälskelsen övergår i kärlek, det kan lika väl vara så att jag känner att jag faktiskt klarar mig utan den till förmån för en anna sjal.
Men du har väl inte testat Zara än? :floet2: :wink: Vänta bara :lol:
Av sjaltokan
Här är ju zaran ingen favvo favvo så nej jag har ingen riktig "klarar mig inte utan sjal" eller jo men den använder jag inte som vardagssjal.. :loving:
Användarens profilbild
Av hcvc
Känner igen mig. Efter att jag hade köpt Zaran blev det bara den. Önskar att jag hade upptäckt den tidigare! Men nu är den lite för smal (60 centimetaren), så oftast blir det Didy. För att det var kul att passa på att prova Indio och Wellen innan det var för sent och så känns 70 cm lite för brett. Och eftersom Zara EV är rätt nya så finns det ont om begagnade och jag orkar faktiskt inte gå in någon mer sjal. Inte ens en Zara, som är rätt bra redan från början. För när man fått känna på hur bra den blir efter flitig användning tar det emot att börja om med en ny, tycker jag. Och så är jag inte helförtjust i mönstret :hide: .
Användarens profilbild
Av sapos
Känner nästan så jag med :lol: :loving:
Har ju 2 Zaror men funderar på en tredje, fast det är ju kanske dumt för då lär mina andra sjalar få hänga ännu mera? :hmm:
Zara är en underbar sjal, helt klart, lättknuten och härlig :loving:
Helt klart min favorit :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?