Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken turkos skönhet skulle du välja?

Wellen Aqua
8
42%
Zara Ocean
1
5%
Zara Nike
9
47%
Annan, nämligen:
1
5%
Varför hittar jag inte bilden just nu. :? Tänker på en bild från norkmedoo från vår sjalträff vid nationaldagen för 2 år sedan, då hade vi en del turkosa sjalar där. Då fanns ju inte zara så ingen sådan är ju med på bilden.

Här kommer bilden
Bild
Den dagen fanns även en iris där men den kom efter att vi haft ett sjalhav.
Nike är min nya turkos önskesjal, lite mörkare i färgen än de andra tror jag iallafall. Tänk att nyanser är så viktigt.

Infinity har jag också blivit helt kär i fastän jag egentligen inte gillar mörkblå sjalar (till mej själv altså)
Jag har en Zara Ocean som jag gillar jättemycket. Mjuk och skön och underbar klarturkos färg.
Har inte sett de andra live, så jag vågar inte uttala mig och vilken som är finast dock 8)
Jag tycker aguan! :) Men trots att turkos är "min" färg finns ingen sån härhemma än. :hopmad: Är för kräsen.

Och Zarorna då...på ocean kommer inte mönstret fram riktigt vilket jag tycker känns lite som grejen med Zara... och på Nike är den andra blåa för mörk. Hade det funnits en Zara med tydligt mönster i turkos/turkos hade jag varit fattig! :Hahaa:
Ja girasolen ÄR jättefin...fast jag har ändå inte fastnat för den. Tycker den känns lite tråkig i färgställningen ändå... :hmm: Och så har jag en annan girasolfavorit som inte är turkos. (Nr 4)
Empatikan skrev:Ja girasolen ÄR jättefin...fast jag har ändå inte fastnat för den. Tycker den känns lite tråkig i färgställningen ändå... :hmm: Och så har jag en annan girasolfavorit som inte är turkos. (Nr 4)
Vaddå, menar du att man bara kan ha en sjal av varje märke? :shock: :siishah:

:wink: :lol:
Åh, Petrol liljorna var verkligen vackra!

Jag vet inte hur jag ska rösta själv. Jag köpte nästan en Zara Ocean fast vågade inte till slut (Purple är ju mycket mindre ögonfallande :roll: :) ). Aquan verkar vara så häftig i strukturen och en så härlig mörk turkos.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?