[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 7219445
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Mitt favoritsjalmärke! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Mmm, det är ena fina sjalar det. :loving:
Av Löv
Dorotea skrev:Nu har jag bestämt mig för vilken sorts sjal jag gillar bäst. Didymos! :D Jag har testat vanliga randiga, indio + wellen. Indio och jag kom inte 100% överens, men de andra två = :heart:

Bara så ni vet! ;)
:iagree: Didymos!! :rock:

Gillar min randiga katja, blåa nino och röd/orange ellips! :heart: Vill ha en indio eftersom jag saknar den jag sålde. Gärna en wellen också. :app: Bättre sjalar kan det liksom inte finnas! :heart:
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag är också ett Didy-fan :heart:
ia-fia skrev:Didymos är/var en favorit här med. Och Easycare. :heart:
Men allra, allra bäst tycker jag om Sinon. :loving:

Men det blev ju inte mer sjalat än Sinon med Otto och sedan dess har vi kört sele med honom (när vi öht fått bära honom i annat än armarna) ås jag har börjat glömma vilka sjalar jag gillade och varför. :(
ia-fia: Jag vill bestämt påminna dig om att du var mycket kär i den tunna hoppen också :this:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag :heart: didy :loving:

Indio, Liljor, Wellen och ninon i första hand, men även de randiga. Och romberna. Och så vill jag prova Ellipsen. Och kanske en Tina. Och defenitivt fiskarna! :love: Jag har bestämt mig för att jag gillar dem nu, en svart vill jag ha! :loving:
Användarens profilbild
Av Empatikan
*Väntar otåligt på när Zaramaffian ska komma inrusande och kapa tråden* :app:

Har inte testat Diddy (även om jag är jäkligt sugen för helt klart snyggast är dom ju i alla fall :tumup: ) så jag kan inget säga...
Användarens profilbild
Av sanna73
Då kommer väl jag in och svär här i tråden :wink:

Jag älskar mina hoppar :heart: och kommer inte överens med Diddysarna över huvud taget :?
Av Jinxan
Didymos än så länge. EC & Neobullé kommer rätt tätt inpå :D Får se vad jag tycker om Zara när jag är ägare till en ;)
Användarens profilbild
Av katha
mari_tres skrev:Jag :heart: didy :loving:

Indio, Liljor, Wellen och ninon i första hand, men även de randiga. Och romberna. Och så vill jag prova Ellipsen. Och kanske en Tina. Och defenitivt fiskarna! :love: Jag har bestämt mig för att jag gillar dem nu, en svart vill jag ha! :loving:
Ok, jag har precis fått hem en svart indio....
Den är ingosad och nu ska här provknytas. Om jag inte gillar den kanske du vill ta över den då? :roll:
Jag gillar Zara, indio och indio och indio och indio och indio och kanske en jade........ :roll: :lol: :Hahaa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?