Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

mari_tres skrev:
legenden29 skrev:Men jag ser ju ingen bild....
Gå in på länken här: http://lh6.ggpht.com/_Zwlg-VPQpQk/SfT14 ... 0_1130.JPG
Då står det så här;
Not Found
The requested URL /_Zwlg-VPQpQk/SfT1423CGTI/AAAAAAAAAFU/6Nq9P1H1JqI/100_1130.JPG was not found on this server.

Är det här nån hemlig klubb med sjalar som bara vissa utvalda får se????? Typ Rosa pantrarna eller The red carriers... Hmmm. :hmm:
legenden29 skrev:
Då står det så här;
Not Found
The requested URL /_Zwlg-VPQpQk/SfT1423CGTI/AAAAAAAAAFU/6Nq9P1H1JqI/100_1130.JPG was not found on this server.

Är det här nån hemlig klubb med sjalar som bara vissa utvalda får se????? Typ Rosa pantrarna eller The red carriers... Hmmm. :hmm:
:fnissa:

Men vad konstigt :hmm: jag kom ju in och kunde titta på bilden den vägen :hmm: alltså jag högerklickade på bilden (eller ja, där bilden skulle ha varit istället för det röda krysset), valde egenskaper, kopierade adressen och klistrade in den i ett nytt fönster.

Ser du den här bilden då?
Bild
:siishah: Men nu är de borta här oxå! - Stabilt Picasa :roll:
Sitter vid den bärbara nu, får kolla den andra imorgon ...
Men vad knasigt ...
Bild
Nu ser den ut att vara här igen ...

Jag har flyttat om lite och köpt två hängare, så det passar lite bättre ihop nu ...
Men det får jag ta kort på i morgon eller nåt, för nu ôrk ja'int!
Senast redigerad av CasaMia den ons apr 29, 2009 00:54, redigerad totalt 1 gånger.
CasaMia skrev:Men vad knasigt ...
Bild
Nu ser den ut att vara här igen ...

Jag har flyttat om lite och köpt två hängare, så det passar lite bättre ihop nu ...
Jag måste högerklicka på bilden och välja "kopiera bildaress" för att se den,

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?