Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

... Ja, så frågade sambon idag ett tag efter att jag 'snott' hängaren vi annars haft över badrumsdörren och flyttat den till en dörr i hallen och hängt upp sex av mina skönheter.

- För att de är så fina såklart och så kan jag jämföra alla vackra färger och flätor och njuta lite extra, sa jag.

- Hmm. Men var ska vi hänga alla badgrejerna nu då?

:mrgreen:

Skulle gärna vilja visa min vackra kollektion, men jag fattar bara inte hur man får in bilder här ...
Ska inte sjalar hänga i hallen? :hmm: Det gör ju mina, i alla fall de som inte ligger i soffan eller andra väl valda ställen :wink:
Bild är lätt att lägga till! Går ju att klicka på bifoga fil nuförtiden :)
eamane skrev:Ska inte sjalar hänga i hallen? :hmm: Det gör ju mina, i alla fall de som inte ligger i soffan eller andra väl valda ställen :wink:
Bild är lätt att lägga till! Går ju att klicka på bifoga fil nuförtiden :)
Har provat nu igen, men jag fattar inte vart bilden tar vägen - den kommer lixom inte med i alla fall ... :rodna:
"Detta forums bilagekvot har uppnåtts, du kan inte ladda upp några filer."
Därför tydligen ...
Picasa va're!
Bild
Indio Primula - Indio Rubin - Leo Rouge - wbb Lalita - EC Lava - wbb Iris
Gissa om jag gillar rött :lol:
Jag ska byta lite och fixa till en snyggare samling, men jag tycker det är lite kul att wbb Iris ser så blek ut tillsammans med de andra - jag vet många som tycker den är alldeles för färgglad :mrgreen:
Men vad svårt det är att fota rött!
CasaMia skrev:Picasa va're!
Bild
Indio Primula - Indio Rubin - Leo Rouge - wbb Lalita - EC Lava - wbb Iris
Gissa om jag gillar rött :lol:
Jag ska byta lite och fixa till en snyggare samling, men jag tycker det är lite kul att wbb Iris ser så blek ut tillsammans med de andra - jag vet många som tycker den är alldeles för färgglad :mrgreen:
Men vad svårt det är att fota rött!
En riktigt fin sjalsamling där du :love:
Vad rosa Rubinen såg ut :lol:

thowida skrev::love:
Rött är ju fint, men det kanske kan vara kul med variation säger hon som äger...

*räknar snabbt*

5 rosa sjalar 8)
Är det ok om jag låter bli att räkna? :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?