[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 7286707
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Om ni ser mig bära - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Nämen, vilken busbebis!! Det låter ju inte så skönt. :roll: Jag har aldrig förstått mig på vagga, tycker det är ytterst obekvämt (men mina bebisar har varit stora). :mrgreen:
Av sjaltokan
Låter besvärligt.. hoppas du snart klarar av att övertyga honom om något annat sätt att bli buren på.. :heart:
Användarens profilbild
Av Helma
Låter avancerat :wink: vad säger han om att ha armarna utanför då, om han är mage mot mage, liter mer frihet tänker jag. Men du har säkert redan provat det.
Användarens profilbild
Av Helma
Dorotea skrev:Alltså det verkar vara helt OK när han är vaken och pigg, då kan han titta sig omkring och vara nöjd. Men när han blir trött så blir han superarg om ansiktet faller in mot min kropp. Han vill ha ansiktet fritt, liksom. Men jag har uppfunnit en knytning som är helt OK faktiskt. :tumup:
:kamera:
Av Jinxan
Helma skrev:
Dorotea skrev:Alltså det verkar vara helt OK när han är vaken och pigg, då kan han titta sig omkring och vara nöjd. Men när han blir trött så blir han superarg om ansiktet faller in mot min kropp. Han vill ha ansiktet fritt, liksom. Men jag har uppfunnit en knytning som är helt OK faktiskt. :tumup:
:kamera:
:iagree:
Vore intressant att se
Användarens profilbild
Av binaem
--- :roll: .... att inte han förstår att han är ett SJALbarn
Användarens profilbild
Av Beckah82
Dorotea skrev:
binaem skrev:--- :roll: .... att inte han förstår att han är ett SJALbarn
Jag vet!!! Alltså han ÄR ett sjalbarn, men han föredrar knasknytningar. :tumup:

JAg ska självklart fota :lol: att jag inte tänkte på det innan jag startade tråden :duh:

Jag är ganska säker på att jag redan fotat det :-) för visst pratar du om så som han satt och sov när du kokade kaffe/te-vatten? :-) såg ju toppenbra ut.

Ska kolla mina bilder sen :-)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?