Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dinosauria
Tycker nu att amningen fungerar tillräckligt bra för att prova på att amma i sinon. Men hur gör man egentligen? Kan han sitta i grodposition eller måste han ligga i vagga?
Eftersom han alltid hamnar så högt upp ska jag försöka få honom längre ner från början? Jag är lite förvirrad och förstår inte riktigt hur jag ska få till det. Någon som vet?
Användarens profilbild
Av vovvemor
dinosauria skrev:Tycker nu att amningen fungerar tillräckligt bra för att prova på att amma i sinon. Men hur gör man egentligen? Kan han sitta i grodposition eller måste han ligga i vagga?
Eftersom han alltid hamnar så högt upp ska jag försöka få honom längre ner från början? Jag är lite förvirrad och förstår inte riktigt hur jag ska få till det. Någon som vet?
Jag brukar dra ner smikongbältet, lossa på knuten och så lossa på själva krysset, så att barnet hamnar längre ner. Efteråt brukar det gå att justera tillbaka rätt bra, putta upp barnet, tajta till och så upp med smokingbältet igen.
Användarens profilbild
Av vovvemor
vovvemor skrev:
dinosauria skrev:Tycker nu att amningen fungerar tillräckligt bra för att prova på att amma i sinon. Men hur gör man egentligen? Kan han sitta i grodposition eller måste han ligga i vagga?
Jag brukar dra ner smikongbältet, lossa på knuten och så lossa på själva krysset, så att barnet hamnar längre ner. Efteråt brukar det gå att justera tillbaka rätt bra, putta upp barnet, tajta till och så upp med smokingbältet igen.
smikong = smoking
Användarens profilbild
Av EmmaMaria
Är sinon en vävd sjal? Jag brukade amma i min Hoppediz (vävd långsjal), i omslutet kryss. Jag knöt som vanligt och hissade sedan ner honom. Sen brukade jag bara se till att huvudet fick stöd när han ammat klart.
Lycka till!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?