Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

miom skrev:
Be-Linda skrev:
JennyB73 skrev: P bär i Amazonas Brasil som precis har åkt härifrån. Jag kan dock tala om att knyta sjal inte ligger för min man, han BÄR gärna men knyta? Nä, det fixar han inte av nån konstig anledning. Så det är jag som knytit upp A på pappa kan man säga :Hahaa:
Knyta får jag också göra, men nu har han sagt: Ge mig bara ett par vettiga sjalar så ska jag lära mig att knyta själv den här gången!
Min make blir galen om jag kommer fram och vill dra åt och fixa och hjälpa till när han ska knyta. :Hahaa:
Samma här, det kliar i fingrarna...
maken bär ofta den här gången! Det beror nog mycket på instruktionsboken som följde med hoppedizen! Han sitter gärna där och bläddrar i den och studerar nya knytningar han ska prova nästa gång :tumup: Tror det på nåt sätt är mer logiskt för honom än när jag med storebror sydde en egen sjal och försökte visa han knytningar som bara jag själv sett på internet :roll:

Mysigast är nog när maken ivrigt står med sjalen färdigknyten och väntar på att lillebror ska äta klart så han får sova hos pappa.. :loving:
Daga 11 månader
Bild
Daga snart två år och Eje 3 månader
Bild
LillSturet cirkus två veckor
Bild

...alltså är man trebarnspappa i en familj där vagn använts mycket sparsamt samt harft barn som bara velat somna i sjal/sele med pappa så har det blivit en del bärande... :wink: Jag vet inte varför vi mest har selbilder (hittade någon gammal på honom med miniDaga i ringsjal men han gjorde så ful min att jag var snäll nog att inte lägga upp den :Hahaa: ) för jag tror de flesta bärdon har använts av både mig och maken.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?