Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CasaMia
Ska ner och ta ur min ur maskinen nu - kärlek! :heart:
I morgon ska jag, Indra och Primula ut på fintur i solen :love:
Användarens profilbild
Av CasaMia
:rofl:
sanna73 skrev:Wow, ni blir som en sekt med egen uniform :app:
Användarens profilbild
Av hcvc
:vågen: :eld: :love:
Vad kul, vad fin den är!!! Hur tycker du att den känns att bära i? Inte behöver du göra dig av med Curryn, så lika är de väl inte?
Användarens profilbild
Av katha
hcvc skrev::vågen: :eld: :love:
Vad kul, vad fin den är!!! Hur tycker du att den känns att bära i? Inte behöver du göra dig av med Curryn, så lika är de väl inte?
Tyvärr så är dom det.... :( Vääldigt lika i färgerna, primulan är röd och gul men skiftar i guld i olika lägen.
Frågan är om jag ska sälja primulan och köpa hibiskus istället, men det lutar att jag säljer curryn och köper en kortare hibuskus.
Det tog 3 dagar från det att jag tryckte på köpknappen och den kom till min dörr.
Den känns bra att bära i men den är strävare än jag föreställde mig. Var scilla det? Har du gosat in den?
Användarens profilbild
Av hcvc
katha skrev:Tyvärr så är dom det.... :( Vääldigt lika i färgerna, primulan är röd och gul men skiftar i guld i olika lägen.
Frågan är om jag ska sälja primulan och köpa hibiskus istället, men det lutar att jag säljer curryn och köper en kortare hibuskus.
Det tog 3 dagar från det att jag tryckte på köpknappen och den kom till min dörr.
Den känns bra att bära i men den är strävare än jag föreställde mig. Var scilla det? Har du gosat in den?
Men du kan ju inte vara helt utan en Zara :shock: ! Får jag lov att fråga var du har hittat Hibiscus - väldigt nyfiken :mums: ...

Jag bär ju så lite nu, så Scillan har knappt hunnit förändras sedan den kom. Men jag tycker inte att den är så sträv. Den var klar att använda direkt efter en tvätt+stryk tycker jag. Klart den kommer att bli lenare med mer användning, men den är inte strävare än Zaran var ny och mycket lenare än Stork eller Wellen var. (Fast jag stryker sjalarna länge, länge om jag tvättar dem. Från att den är genomfuktig tills den är nästan torr. Tycker att det gör väldigt stor skillnad.)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?