Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Min sjal skickades från England i måndags. Nog borde den kanske, kanske komma idag? :hmm: Å, denna väntan!! Jag vill njuta av det fina vädret med min fiiina aqua!! Tänk om den kommit bort på vägen? :siishah:

Förslag på vad man kan göra medan man väntar mottages tacksamt! :mrgreen:
Har provat: :pc: :kaffe:

Och posten kommer inte förrän i eftermiddag. :gaah:
Av Hell Cat
lena_l skrev:Min sjal skickades från England i måndags. Nog borde den kanske, kanske komma idag? :hmm: Å, denna väntan!! Jag vill njuta av det fina vädret med min fiiina aqua!! Tänk om den kommit bort på vägen? :siishah:

Förslag på vad man kan göra medan man väntar mottages tacksamt! :mrgreen:
Har provat: :pc: :kaffe:

Och posten kommer inte förrän i eftermiddag. :gaah:
Gå ut och gå en lång promenad i det vackra vädret? Här är det rena sommaren ute...
Av Löv
JennyB73 skrev:
Gå ut och gå en lång promenad i det vackra vädret? Här är det rena sommaren ute...
Kan inte gå - har hand om vild femåring som blir tröööööt efter hundrafemtio meter och dessutom är ledbandet av i foten, MEN vi hade picknick på gräsmattan i parken strax intill, så nu gick en liten stund... Oj, nu tror jag posten kommer!!
Av Löv
disavi skrev:Haren kommit? :app:
Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:love: :love: :love: Vilken sjal!! Men den är ju jättebred - 70 cm. Och påminner om inget annat. Väldigt tunn. Här ska gosas sjal!
Av sjaltokan
lena_l skrev:
disavi skrev:Haren kommit? :app:
Jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:love: :love: :love: Vilken sjal!! Men den är ju jättebred - 70 cm. Och påminner om inget annat. Väldigt tunn. Här ska gosas sjal!
Men du..

:kamera:
Av Löv
thowida skrev:
lena_l skrev: Men den är ju jättebred - 70 cm.
En 70 bred didymos??
Ja, jag är i chock!! :shock: Hur kan detta komma sig? Återkommer med bilder, den är i tvättmaskinen nu...

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?