Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mumma
Jag brukar ta två-tre sjalpromenader om dagen med min tremånaders. Nu har han feber (vaccination + ev förkylning). Eftersom han brukar bli ganska så varm i sjalen undrar jag om det är bäst att undvika sjalbärandet i detta läge? Hur brukar ni göra? Tack på förhand!
Användarens profilbild
Av amani
när min dotter haft feber så har jag burit henne som mest, då har hon verkligen haft behov av att ligga nära och vila, så det borde nog inte vara nån fara. Man kan ju ha så lite kläder på som möjligt....och inte glömma bort o ge dricka/amma men det vet du ju redan :)
Av Löv
amani skrev:när min dotter haft feber så har jag burit henne som mest, då har hon verkligen haft behov av att ligga nära och vila, så det borde nog inte vara nån fara. Man kan ju ha så lite kläder på som möjligt....och inte glömma bort o ge dricka/amma men det vet du ju redan :)

:iagree: Sjukabarn och sjalande är en utmärkt kombination så länge det inte handlar om riktigt hög feber - då är det avkylning som gäller...

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?