Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
blev alldeles knäsvag av att se min man ha lille Arvid i Manducan på magen, han är ute med hunden och tog A med sig. Jag blir alldeles varm inombords, mina älsklingar :love:
Jag vet att P känner exakt likadant när han ser mig amma A...
Ja visst är det mysigt. Min man gillar Manducan men av någon anledning hade jag trott att han skulle vara skeptisk till vävd långsjal av fyra meter tyg. Nu har vi lånat en easycare lava (tusen tack Ezder) och han är helt såld på den. :vågen:

Han lärde sig knyta på tre sekunder (från bilder på internet) och vips kommer man ut ur duschen och där går mina två älsklingar och myser - Pyret ler och skrattar och min man pussar på pannan. :heart:

Nu säger han åt mig att sluta vela om vilken sjal och vilken färg - KÖP! säger han, NU GENAST! :D

Det bara värmer i hela kroppen. Nu när jag sjalar på helgerna så säger min man ''nej, det där får du göra hela tiden på vardagar, nu vill jag sjala!" :heart:
Min älskling vill absolut att jag ser till att han också får en WBS (min Cybele är för tjejig enligt honom) Citat: "för du ska minsann inte få hela myset själv!" Dessutom måste han (egna ord) ha en egen sjal som är riktigt lång även efter trikå-tiden, så jag har förhandsbokat en ellevill Lemongrass 5,2 åt honom!

Har ni bärbilder på era män?

Här är en urdålig, alldeles för mörk bild på min man när han bär i den lila gåsen vi hade i somras:
Bild
Användarens profilbild
Av Lando
Min man bär gärna, och helst i vår EasyCare Norrsken :heart: :heart: :heart:
Och det finaste är när han går ut på hundpromenad med lillen i sjalen...
Av Hell Cat
Bild

P bär i Amazonas Brasil som precis har åkt härifrån. Jag kan dock tala om att knyta sjal inte ligger för min man, han BÄR gärna men knyta? Nä, det fixar han inte av nån konstig anledning. Så det är jag som knytit upp A på pappa kan man säga :Hahaa:
JennyB73 skrev:Bild

P bär i Amazonas Brasil som precis har åkt härifrån. Jag kan dock tala om att knyta sjal inte ligger för min man, han BÄR gärna men knyta? Nä, det fixar han inte av nån konstig anledning. Så det är jag som knytit upp A på pappa kan man säga :Hahaa:
Knyta får jag också göra, men nu har han sagt: Ge mig bara ett par vettiga sjalar så ska jag lära mig att knyta själv den här gången!
Användarens profilbild
Av miom
Be-Linda skrev:
JennyB73 skrev: P bär i Amazonas Brasil som precis har åkt härifrån. Jag kan dock tala om att knyta sjal inte ligger för min man, han BÄR gärna men knyta? Nä, det fixar han inte av nån konstig anledning. Så det är jag som knytit upp A på pappa kan man säga :Hahaa:
Knyta får jag också göra, men nu har han sagt: Ge mig bara ett par vettiga sjalar så ska jag lära mig att knyta själv den här gången!
Min make blir galen om jag kommer fram och vill dra åt och fixa och hjälpa till när han ska knyta. :Hahaa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?