Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Blossom
15.40 opereras mitt knasiga födelsemärke bort.
Det sitter väldigt olämpligt och alldeles för lättåtkomligt för dottern när hon åker på ryggen. Vi har precis börjat lära oss det här med ryggknyt och det vore väl knas om jag inte skulle kunna bära på ryggen pga ett födelsemärke!
Så jag ringde vårdcentralen för en liten stund sen och fick en tid redan i eftermiddag! Trodde jag skulle få vänta flera veckor eftersom det inte är superakut men de kan visst förvåna en ibland! :vågen:

Så alldeles snart kan jag bära på ryggen utan plåster eller smärta pga pillande små fingrar!
Av Blossom
Borta!! :vågen:
Jaja, plåstret får jag ju stå ut med ett tag men "ontet" som blir när lilltjejen gör allt för att pilla bort det där fina märket slipper jag.

Nu ska det tränas ryggknyt dagarna i ända! :loving:
Av Blossom
Empatikan skrev:
Nu ska det tränas ryggknyt dagarna i ända!
:vågen: Vi nöjer oss med en stunds träning om dagen... :fnissa:
:lol: Vi nöjer oss också med en kort stund om dan faktiskt... tror hon hade blivit totalknäpp på mig annars! :roll:
Användarens profilbild
Av Empatikan
Vi nöjer oss också med en kort stund om dan faktiskt... tror hon hade blivit totalknäpp på mig annars!
Samma här. Men när vi ställer oss framför spegeln tycker hon det är jättekul! :loving:
Användarens profilbild
Av Hannah83
Åh vad skönt att slippa plåster och ont. Fick du betala för att få det borttaget, undrar för att jag själv har ett jag skulle vilja ta bort. :D
Av Blossom
Hannah83 skrev:Åh vad skönt att slippa plåster och ont. Fick du betala för att få det borttaget, undrar för att jag själv har ett jag skulle vilja ta bort. :D
Jag fick betala för läkarbesöket bara. :tumup:
Användarens profilbild
Av Hannah83
Chily skrev:
Hannah83 skrev:Åh vad skönt att slippa plåster och ont. Fick du betala för att få det borttaget, undrar för att jag själv har ett jag skulle vilja ta bort. :D
Vad bra, jag trodde det gick under skönhetsop när det inte är något fel på dem. Fast det kanske satt dumt så det rev upp det hela tiden då tar dom väl bort kanske. Skönt för dig iaf!
Av Blossom
Hannah83 skrev:
Chily skrev:
Vad bra, jag trodde det gick under skönhetsop när det inte är något fel på dem. Fast det kanske satt dumt så det rev upp det hela tiden då tar dom väl bort kanske. Skönt för dig iaf!
Det är möjligt att det gör. Nu satt min på ett så knas ställe så det störde en del. Jag hade börjat tröttna på att den fastnade i halsband, kragar, ja i princip allt du har om halsen lyckades dra och riva rejält. Så den var ganska besvärande
MEN jag sa när jag ringde att jag ville ta bort den pga att dottern pillade på den hela tiden när jag bar henne på ryggen. Jag nämnde inte de andra problemen mer än som hastigast när jag pratade med läkaren, huvudorsaken var fortfarande ryggbärandet och det accepterades tydligen!

Nu ska stygnet bort på torsdag sen kan jag börja bära ordentligt igen! :vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?