Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
mari_tres skrev:
zero.sara skrev: Ska du färga den svarta ellipsen?
Och vad väntar du på för fler diddysar? :app:
Jag tror faktiskt att ellipsen får vara som den är, den är snyyygg!! :love: och kommer nog bli lika mjuk som ninon, hoppas jag iallafall. Ellipsen var nog inte särskilt använd, men det jobbar jag på för tillfället :mrgreen:

Väntar hem en marmorgrå indio med lin, en Jim petrol och en zimt/kobolt ringsjal 8)
:app: Hur ska du kunna välja sjal sen? Med så många fina :D
Användarens profilbild
Av sapos
zero.sara skrev:
sapos skrev:
zero.sara skrev:
sapos skrev:Jag hoppas på att ha en i lådan idag :tumup:
Vad får du för något i lådan ????
En Indio :D
Vilken färg?

Och jag fick hem en choko ellips igår.
Oh ellips den måste jag känna på!

En röd färgad blå/vit :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
zero.sara skrev:
mari_tres skrev: Jag tror faktiskt att ellipsen får vara som den är, den är snyyygg!! :love: och kommer nog bli lika mjuk som ninon, hoppas jag iallafall. Ellipsen var nog inte särskilt använd, men det jobbar jag på för tillfället :mrgreen:

Väntar hem en marmorgrå indio med lin, en Jim petrol och en zimt/kobolt ringsjal 8)
Ingen aning :hellu:

Och så kom jag just på att jag väntar ju hem en sino kråkbär också :lol: men den är härifrån.
Av sjaltokan
zero.sara skrev:Jag hann knappt inte ens börja vänta :tumup: Igår betalade jag vid 9 och vid 13 när jag kom hem låg sjalen i lådan :vågen: :eld: :love: :heart:
Tack!
:rodna:
Jag vet hur tråkigt det är att vänta, så jag tänkte du skulle slippa.. :lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
thowida skrev:
zero.sara skrev:Jag hann knappt inte ens börja vänta :tumup: Igår betalade jag vid 9 och vid 13 när jag kom hem låg sjalen i lådan :vågen: :eld: :love: :heart:
Tack!
Det var verkligen en riktigt trevlig överraskning :vågen: Tack igen :tumup:
Av Jinxan
thowida skrev:
Tack!
:urule:
Snacka service ;)
Av Jinxan
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Ja, här väntas det också fortfarande :lol:

Två till är på ingång (okej, tre är det faktisk men den sista har jag inte hunnit betala än :hide:)
vilka?! :eld:
Jag har typ 1½ på ingång. om jag får svar någon gång... + den jag har förhandsbokat :D
Du med, vilka? Här kommer det verkligen behövas en sjalträff inom snar framtid så vi får kolla in alla era nya sjalar :app:
En Zara Aubergin :love: Jag hoppas bara Scharlott får in rätt antal :tumup:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:

Två till är på ingång (okej, tre är det faktisk men den sista har jag inte hunnit betala än :hide:)
Jag har typ 1½ på ingång. om jag får svar någon gång... + den jag har förhandsbokat :D
Det är didysar allihop :oops: två långa och en ringis. samtliga från Ebay :lol:
:lol: Jag vill också ha massa didysar. ;)

En svart ellips vill jag också ha, och färga den :loving:
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:

Du med, vilka? Här kommer det verkligen behövas en sjalträff inom snar framtid så vi får kolla in alla era nya sjalar :app:
Den vill jag klämma på :love: ,ser jättefin ut på bild ju. Om det inte var för att J är 2 år och inte bärs så mycket + att jag nyss köpt en sjal 8) + att vi nog inte kommer skaffa fler barn (inte enligt maken i allafall) skulle jag köpa en zara aubergine med. Nu är den ju dessutom bredare och jag gillar ju breda sjalar :) :mrgreen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:A just det. Idag borde det ligga en ringsjal i brevlådan :eld: :app:
Vad blir det för ringsjal?
Användarens profilbild
Av Hannah83
mari_tres skrev:
zero.sara skrev:
mari_tres skrev: Jag tror faktiskt att ellipsen får vara som den är, den är snyyygg!! :love: och kommer nog bli lika mjuk som ninon, hoppas jag iallafall. Ellipsen var nog inte särskilt använd, men det jobbar jag på för tillfället :mrgreen:

Ingen aning :hellu:

Och så kom jag just på att jag väntar ju hem en sino kråkbär också :lol: men den är härifrån.

När kommer Kattiwrapen då? Såg att du drömmer om en, den är ju så fiiiiiin!! :love:

Är lite insnöad på Girasol/Kattiwrap. :hellu:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hannah83 skrev:

När kommer Kattiwrapen då? Såg att du drömmer om en, den är ju så fiiiiiin!! :love:

Är lite insnöad på Girasol/Kattiwrap. :hellu:
Den har vi inte ens beställt än :lol: men det kommer, jag lovar!
Av Jinxan
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:

Den vill jag klämma på :love: ,ser jättefin ut på bild ju. Om det inte var för att J är 2 år och inte bärs så mycket + att jag nyss köpt en sjal 8) + att vi nog inte kommer skaffa fler barn (inte enligt maken i allafall) skulle jag köpa en zara aubergine med. Nu är den ju dessutom bredare och jag gillar ju breda sjalar :) :mrgreen:
A den ser superfin ut på bild :love: Hoppas den är lika fin IRL.
Äh maken får väl ställa upp lite så du får köpa lite fler sjalar ;)
Av Jinxan
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:A just det. Idag borde det ligga en ringsjal i brevlådan :eld: :app:
Vad blir det för ringsjal?
en vattenringsjal blev det idag :D och den låg som väntat i lådan :app:

Men jag vill vänta hem fler sjalar ... :roll:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?